lørdag den 18. august 2012

Dating og definition på hygge

Åh, jeg vil gerne finde en livsledsager! Jeg synes det er angstprovokerende, farligt og ikke spor spændende!
Nu er jeg nået så langt at jeg har vovet mig ud i at se på profiler på datingsider.
Det saftsusemig svært at vælge om der er nogle man har lyst til at mødes med, når der kun er en lille tekst, et billede og lidt fakta.
Man kan jo i teorien godt være en sød fyr, selvom man har valgt at tage sit profilbillede på sit badeværelse. I bar overkrop. Ind i et beskidt spejl. Og med blitz. Så er det jeg straks tænker: "Dur ikke, væk!"
Jeg har aldrig haft kærester, som har tænkt over æstetikken i et billede. Men de har da alligevel været søde kærester og haft masser af gode kvaliteter.

Der er også masser som ikke kan finde ud af at skrive eller formulere sig ordenligt. Der var f.eks. ham som skrev: "Jeg kan lide at sidde sammen med en god film i sofaen". Sådan en formulering giver mig associationer, som på billedet herunder. Så tænker jeg igen: "Dur ikke, væk!"

Ak, altså!


Der er meget kvinder ikke forstår.

7 kommentarer:

  1. hehe over dine associationer og især barbie kent der hygger sig med en film som jo i sig selv er ganske uskyldig ..
    jeg har kendte min mand i over 11 år ,men hvis jeg i dag skulle date og faldt over hans profil på dating så ville det være en "dur ikke" for han staver og formulere sig forfærdeligt ,men nu kender jeg ham jo og han er jo helt anderledes end det han ville skrive ,så måske du skulle gi "dur ikke" en chance nogle af dem ,ikke alle jeg tager vildt afstand for dem med halve nøgne billeder det "dur ikke" ...

    SvarSlet
  2. lol... Ikke at vi ikke alle formulerer os dumt ind imellem... Jeg ved at jeg flere gange har spottet noget dumt i et af mine indlæg - og efterfølgende redigeret det... Men først skal fejlen jo lige opdages...
    Mrn jeg kan helt sikkert følge dig! Jeg syntes (dengang jeg gjorde i sådan noget) At det var lettere at chatte lidt, før man tjekkede deres profiler - Så var der bedre føling med hvem personen egentligt var!

    SvarSlet
  3. Hihi - en af mine veninder har i laaaaaaaaang tid været på net-dating af en eller anden art og hun har helt sikkert mødt en masse anderledes og sjove mænd - nogle værre end andre, og nogle er ligefrem frygtelige. Det har vi veninder haft meget morskab ud af. Når det så er sagt, er hun lige flyttet sammen med sin kæreste, som hun nu har kendt i et år, og han er altså en hun har mødt på nettet, så det lykkedes trods alt:-) held og lykke med det.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Min veninde bor på 2 år sammen med en sød fyr hun mødte på nettet, så de findes altså derude :o) Jeg syntes at " billede foran spejl fyr " og " hygge med film i sofaen fyr " fortjener en chance, vi kvinder er alt for kritiske og derfor overser vi nogen gange alt det gode :o) om ik andet så kan du sikkert få en sjov oplevelse ud af det :o)
    Held & lykke, jeg håber du finde ham, den eneste ene ♥

    SvarSlet
  5. Hold kæft hvor er du sjov Junette, har lige siddet og moret mig over din tekst.....

    Jeg er sikker på du nok skal finde en skønne skønne mand, og jeg håber han ved hvor heldig han så er når han finder dig.....

    SvarSlet
  6. Jeg mødte min mand for 5 år siden på nettet, og vi sidder med barn nr 2 i vente :-) til gengæld ville jeg aldrig have mødt ham, hvis ikke det var sket igennem nettet, for vi færdedes vidt forskellige steder. Jeg synes i virkeligheden netdating er mere ærligt end at gå i byen og møde nogen i fuld tilstand.

    SvarSlet