torsdag den 12. juli 2012

Vinder af tapetpakke med 15 forskellige print

a Rafflecopter giveaway

Marthe har skrevet dette i kommentaren:
Hej Junette!
Sjov og flot Give away du har : ) Jeg deltager naturligvis rigtig gerne! Er med på det hele ; )
Der er jo så meget jeg kunne bruge de her flotte tapeter til, men specielt har jeg et projekt jeg drømmer om at få lavet ferdig i løbet af sommeren, og det er et flot, gammelt barskab, som jeg vil pudse, male og tapetsere, og så skal det forvandles til et flot skrivebord til min søn på 6 1/2 år! Andre ting jeg vil bruge tapeterne til: Ny, lækker tapet til at lave et hyggeligt hjørne inde på min datters værelse, tapetsere en lille væg i stuen (så skal jeg nok købe lidt ekstra tapet inde i din Etsy shop også!), male og tapetsere et retro sybord med ben/hjul (oh,-det bliver flot!), osv, osv, osv... Kunne også tænke mig at få lavet nogle fine esker, inspireret af dem du har vist frem på din blog. Ja, der mangler ikke på projekter. Hvad med tid og overskud, kører du lige igang en give away hvor man må vinde lidt af det, også? ; ) Jeg deltager nemlig gerne ! : )

Tusinde tak for chansen til at vinde disse flotte sager!

Kh Marthe



Det er første gang jeg bruger en widget til en give away. Og hold da op hvor er det nemt at trække en vinder! Man logger ind og trykker på "pick a winner". Derefter bliver der sendt en mail til vinderen. 
Jeg kan også godt lide at der ikke er mulighed for snyd. Jeg kan huske at der på et tidspunkt, rundt omkring i blogland blev luftet spørgsmålet, om det ikke altid var de samme bloggere som vandt?
Men hvad jeg frygter endnu mere er tanken om at jeg ved optælling har lavet en fejl. Så tit tæller jeg efter 2 eller 3 gange. Så her undgår jeg enhver form for tankespind og besvær. Tid jeg istedet kan bruge på at være kreativ :-)
Eneste minus er at der ikke har været så mange som har deltaget. Måske fordi at det har virket uoverskueligt med alle de aktive valg?

Rigtig meget tillykke Marthe. Synes det er så hyggeligt at det er sig som vandt! Glæder mig til at se hvad  du får ud af det!

1 kommentar:

  1. Ej, Junette!
    Hvor er det sjovt, jeg kiggede tilfeldigvis forbi, inden jeg slukker for computeren, og tager til København! Jeg er helt rød i kinderne, og kan næsten ikke tro, det er sant! Tusinde tak!

    Rigtig dejlig weekend til dig og din familie.

    Kh Marthe

    SvarSlet