torsdag den 5. juli 2012

Tæppelayout (i blæsevejr)

Jeg har fået en tæppebestilling fra hende her, som var på besøg hos mig og forelskede sig hovedkulds i mine slumretæpper.

Jeg har ikke så vildt meget ledig gulvplads, så jeg rykkede udenfor da jeg skulle lægge firkanter ud. Hver gang jeg havde lagt en række, så kom der lige et vindstød og ødelagde det hele. Så jeg måtte hele tiden sætte tunge genstande på firkanterne for at holde dem på plads!

Tæpperne er lavet med lutter forskellige stoffer. Der er ikke kun populære 70´er stoffer, men også lidt 50´er, 60´er og 80´er. Dette er helt bevidst for at skabe noget dynamik, så stofferne ikke bliver forensartede og drukner i sig selv.

Næsten tilfreds. Der skal lige justeres lidt. Bl.a. i rækken med røde stoffer, da jeg ikke havde nok til en helt række.  Jeg må også se om jeg kan finde nogle der er knap så farvemættede, lige i den række.





PS: Hvis du også har forelsket dig i sådan et tæppe, er der et lignende til salg. Klik på billedet for at komme til butikken.


6 kommentarer:

  1. Hej Junette!
    Hvor sejt det bliver, dit tæppe : ) Jeg kan godt lide, at du mixer de forskellige tids-epoker lidt, det giver et lidt anderledes udtryk og gør det spændende at kigge på!

    Jeg bliver altså nødt til at vise min søn dine billeder af dit tæppe, hi, hi,-han vil komme til at råbe "WOW!" når han får se billedet, men jeg tror ikke det er tæppet han vil sige "wow" til (han går nok ikke så meget op i retro stof), men derimod de seje SKYLANDERS-figurer du har brugt som "vind-stoppere"! :D Hi, hi,-måske han får øjnene op for retro stoffer, nu han ser hvad nogle Skylandere kan gøre.. ; )

    Dejlig dag til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, ja men de markedsfører sig jo også med at de er mere end bare legetøj.

      Slet
    2. Ja, det skulle også bare mangle at de kan bruges til andet end at spille med, så dyre de er at købe ;-) Tak for inspiration! (Hvad mon min søn siger nu han kommer hjem og ser mor stå og "lege" med hans Skylandere...)

      Slet
  2. Hvor er det flot. Kender det godt det med at man ikke har gulvplads, når man eks. er igang med et sengetæppe, som jeg er i øjeblikket. Skal nok komme billeder ind, når det er færdigt. Så må man flytte rundt på møblerne i stuen.
    Har du forresten set min Give away på min blog?

    SvarSlet
  3. Smukt tæppe på vej!

    Fiks ide med figurerne... ;)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet