lørdag den 7. juli 2012

Tapetruller og populær print

Jeg får dagligt mails, om jeg har hele ruller af mine tapeter.
Egentlig var meningen bare at jeg ville sælge pr. yard da mange af tapeterne er enkle ruller vundet på auktioner. Men så er der også nogle som jeg er i besiddelse af i rullevis. Så rullerne har fået deres egen kategori nu.

Noget andet nyt er dette mega smukke print i excellent og meget lidt (hvis overhovedet) brugt kvalitet. Det er vundet på auktion og er mit hidtil dyrest indkøbte stof. Jeg deler stofsmag med en anden sælger, så det hænder at vi byder hinanden op til priser som er fuldstændig vanvittige. Jeg har spurgt om vi ikke skulle dele de populære stoffer istedet for at byde hinanden op i et prislejde hvor vi knap får nogen fortjeneste selv og hvor kunderne betaler en latterlig høj pris. Denne idé synes hun ikke om, desværre.


2 kommentarer:

  1. Uh, det ved jeg godt hvem er... Hvor er det ærgerligt altså!
    Og hold da op, hvor er det smukt!!!!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg ved ikke hvem det er - måske - men kan ikke se andet end fordele i at dele. Det løber tit helt over gevind med de populære prints! Smukt er det!

    Kh. Mette

    SvarSlet