torsdag den 26. juli 2012

Retrobordet

Jeg har besøg af venner der ferierer her i det jyske denne uge.

I går aftes, efter en smuk sommerdag dækkede vi op udenfor. Det var en fornøjelse at finde mine retroskatte frem fra køkkenskabene og dække op til det gladeste og mest farverige måltid længe!

Menuen bestod af fuldkornswraps med alt godt fra den arabiske købmand!


De lyserøde grøntsager kunne jeg ikke stå for! Det er syltede majroer (turnips)

Elsker 70´er voksdugen med Daisy tallerkner på!

11 kommentarer:

  1. Ååhh Daisy! Hvor set det smukt ud! :o)

    SvarSlet
  2. Hej Junette
    Sikke dejlige mønstre og farver! Og den pink`e turnips! :D
    Det er skønt med sådan nogle dage, med masser af hygge og god mad :) God fornøjelse videre!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. Such a happy looking table! The turnips look yummy, I'll have to see if I can find them here. (Who can resist pink food? :D)

    SvarSlet
  4. Å, for et skikkelig gladbord. Stilig med den rosa turnipsen. Det har jeg aldri sett før. God sommer videre. D

    SvarSlet
  5. Wauw hvor er det smukt. Og festligt :-)
    Rigtig god sommer til dig og dine dejlige unger:-)
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  6. Åh det ser rigtig fint ud, duen er virkelig, virkelig fin og det lyder som rigtig lækkert mad også.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det flot ud. Er helt forelsket.

    SvarSlet
  8. Hei!!
    Idag kom det en HERLIG pakke i postkassen min..
    Jeg bare går rundt å smiler..
    UTROLIG VAKRE STOFFER!!
    Er forelsket!!!

    Gleder meg til å handle av deg igjen :)

    - Ida Susanne

    SvarSlet
  9. Hvor ser det bare flot ud med alle de farver.

    Og lækkert mad, det kunne jeg godt spise til aften.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Det var dog nogle FANTASTISKE tallerkener! Er misundelig :-)

    SvarSlet
  11. Sikke en fest!
    Selv maden matcher!

    SvarSlet