tirsdag den 10. juli 2012

Prøvetryk

Jeg har fået lavet nogle prøvetryk på stof med mine mønstre.
Er ret så tilfreds!


Det stof der ligger øverst er jersey og det er bedre i farverne end de 2 bagerste i almindelig bomuld. Har lavet mønsteret i halv størrelse og det synes jeg faktisk fungerer bedre end den oprindelige størrelse (som ses på stoffet til venstre)


Var helt sikker på at de knaldede farver på de 2 til venstre ville falde bedst i min smag. Men nej, stofferne med den mere afdæmpede pudderfarve er mine RL favoritter!


Her ses farveforskellen igen. Jersey til venstre.
Har du en favorit?

6 kommentarer:

  1. Hvor er de allesammen bare fine og inspirerende. Jeg kan bedst lide grønne i jersey...
    Er lidt nysgerrig på hvad det er du laver? Får du lavet dit eget stof? og hvordan foregår det?

    Kh Mille

    SvarSlet
  2. Hold op de er flotte. Sejt lavet. Skal du have produceret nogle mængder af det så??
    Jeg er især vild med det lilla/grønne og det røde:-)

    SvarSlet
  3. Smukke mønstre og lækre farver ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er nok også mest til de lyse baggrunde - men hold da fast hvor er du dygtig!

    SvarSlet
  5. Tak for jeres dejlige kommentarer. Det hjælper mig til at tro på det.
    Min drøm er at få produceret noget stof med mine egne mønstre på. Men det er en lang proces. Jeg skal være tilfreds med mønstret, farverne og med kvaliteten af stoffet. Det er meningen at jeg vil sælge af det, men først når jeg er helt sikker på at kvaliteten holder!

    SvarSlet