fredag den 27. juli 2012

Mer vil ha mer

Min afstressningssyssel i disse dage er at male perler. Store perler. Første gang jeg prøvede at gå med dem, havde jeg kun en enkel i en kæde. Så prøvede jeg med 3. I dag prøvede jeg så med 5. Og jo flere jeg har på, jo flere og større er de positive kommentarer!
Selv synes jeg at de er flotte, men for mig handler det mest om processen, hvor jeg sidder i en meget afslappet og meditativ tilstand og maler mønstre. Andre synes at det er helt vildt at jeg kan sidde og male så sirligt,og de synes at det ligner noget der er trykt. (Jeg kan dog sagtens selv få øje på fejlene!)

11 kommentarer:

  1. Gud hvor er det fedt!! Nr 2 ligner en luftballon:-)

    SvarSlet
  2. Hold da op! Hvor fedt er det lige?! Har aldrig set noget lignende! Hvor spøjst og cool! :) Dine mønstre, er som altid SMUKKE!

    Kh Marthe

    Ps! Har sendt dig en ps inde på Etsy ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare smukke. Jeg er helt enig med dem, der siger, at det ligner tryk! Fed som kæde, men kan nu også sagtens se dem hænge i min stue i hver sin wire eller murersnor i hver sin højde! Bare som sådan en lækker ting i hjørnet ved sofaen.... mums:-)
    Som altid er jeg jo tosset med din farvesammensætning.

    SvarSlet
  4. Jamen de er simpelthen fantastiske - Jeg synes helt sikkert du skal "meditere" noget mere:-)

    SvarSlet
  5. Hold da helt op, hvor ER de flotte!!!! Det er virkelig imponerende! Jeg gad også godt have sådan nogle hængende i mit vindue og pynte!

    Jeg siger som Dorte - bliv endelig ved med at meditere på den måde :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare helt fantastiske.... Du laver simpelthen bare nogle flotte mønstre.

    SvarSlet
  7. Wow, jeg er også imponeret! De fineste farvekombinationer og mønstre.

    SvarSlet
  8. Wow, hvor er de flotte - lige til at spise, synes jeg af en eller anden grund ;) Sådan har jeg det ind imellem, når jeg ser smukke perler (men jeg gør altså ikke alvor af det) :P

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Du er helt vild dygtig, vildt at du kan være så præsis, de er super fine og jeg kan sagtens forestille mig at det tømmer hjernen for unødvendig støj, når men sidder der og maler.

    SvarSlet