mandag den 30. juli 2012

I denne uge kommer dette i butikken

Jeg har fået fingre i en masse Dekoplus stof og andet i samme stil. Jeg er blevet ret vild med den stilart, som jeg ikke helt ved hvad den rigtige betegnelse er. Jeg har set det beskrevet som swedish, dutch, danish, folklore, heidi, etc. Det er ikke kun mig som er glad for denne stil. Englænderne og japanerne er fuldstændig vilde med det, på trods af at priserne på disse stoffer også er fuldstændig vilde. Og sidste gang jeg lagde noget lignende på shoppen, så gik det saftsusemig stærkt.

Lige nu er jeg lidt teknisk udfordret, da jeg er løbet tør for data på mit internetabonnement og ikke kan finde oplader til kamera. Derfor har jeg haft besøg af ven i dag, som har et rigtig godt kamera og som kan tage meget bedre billeder end jeg. På en måde lidt heldigt, med den oplader egentlig :-)



4 kommentarer:

  1. Virkelig skønne stoffer! Suk, det med børnene er jeg helt vild med sammen med det med de firkantede børnemotiver!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Der er nogle af dem jeg rigtig rigtig godt kan lide!!!!

    SvarSlet
  3. Åh suk. Håber jeg opdager det!

    SvarSlet