fredag den 15. juni 2012

Wallpaper lovers


Er en anelse desperat efter at få solgt noget tapet. Der er nemlig rigtig meget nyt på vej!
Modsat sidste gang hvor jeg havde udsalg, så har jeg husket at købe emballage på forhånd, så det er klar til at blive sendt.
I dag ankom fragtmand med masser af forsendelseskasser og paprør, så det er på plads!

Jeg tester desuden en add-on til Etsy, hvor man kan lave udsalg. Håber ikke det er forvirrende at finde rundt i.

Linket til de nedsatte taper er HER, eller klik på billedet.

4 kommentarer:

  1. Hei. Nå har jeg bestilt noe stoff av deg på etsy, men når det gjelder tapet, så klarer jeg ikke se om du selger hele ruller med eller bare små stykker. Hilsen Drude

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Drude
      Jeg sælger tapet pr yard (næsten 1 meter)

      Slet
  2. Neeeej, hvor er det tarveligt at sætte priserne ned - nu bliver jeg jo NØDT til at bestille noget for jeg kom til at gå ind og kigge og kan se noget jeg ikke kan leve uden:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hej.
    jeg har kikket lidt på dit smukke tapet, og vil lige spørge om det kan købes i hele ruller?
    hilsen fra Josefine

    SvarSlet