fredag den 15. juni 2012

Spejling og noget om børn i et kreativt hjem

Ih, de unger er sgu så mægtige!

I går sad Dinabarnet på værelset og tegnede mens jeg havde besøg af interessant stof og tapetleverandør. Mere om det! 

Barnet var meget koncentreret og da jeg efterfølgende var inde for at se hvad hun lavede, så havde hun lavet den vildeste tegning: En mønsterspejling. Bare sådan.
Andre ville bare sige at hun har sin kreativitet efter sin mor. Jeg vimser rundt og har gang i hundrede projekter på en gang. Men det er ikke noget børnene er involveret i. De må gerne sidde med på sidelinien med deres eget. Men jeg lærer dem ikke noget om teknikker og mit fag indenfor mønsterdesign.
Selv lærte jeg først om mønsterteknikker da jeg var omkring de 30. Og altid har jeg lavet det på computer.
Nu bliver jeg så lige overhalet indenom af en fra 0. klasse der lige har kastet sig ud i at tegne en spejling. I hånden. Mageløst!

Dinas spejling

5 kommentarer:

  1. Hej. Det er jo helt utroligt og sikke en flot tegning.
    God Weekend
    Vh Anja.

    SvarSlet
  2. Fantastisk!!
    Mon hun ubevidst opfatter mønsterspejlninger i jeres hjem...tænker lidt i er omgivet af en masse af slagsen:o)

    SvarSlet