onsdag den 27. juni 2012

Ny slags giveaway

Du kan bruge dette billede, hvis du omtale denne give away


Har du lyst til at vinde ovenstående tapeter? Så deltag i denne give away. Samtidig prøver jeg denne giveaway widget, som gerne skulle gøre det meget meget lettere for alle.
Du kan få op til 37 lodder.

Alle kan deltage også udenfor Danmark.
Everyone can participate, also outside Denmark.


Gaven består af en tapet pakke med 15 forskellige mønstre i variende størrelser.
The gift are 15 different wallpapers in various sizes.
a Rafflecopter giveaway

59 kommentarer:

  1. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne slike pene tapetbiter ville jeg dekorert forskjellige småting og kanskje laget noe gøy til barnerommet :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fine tapeter.. håber jeg er heldig.. :)

    SvarSlet
  3. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg bruge nogle af dem på Filippas værelse. De andre vil jeg bruge til at lege med, har bla. planer om noget med nogle sommerfugle.

    SvarSlet
  4. Hvis jeg nu er meget, meget heldig og vinder tapet, vil jeg tapetsere et skuffedarium, som jeg fandt i en loppehal for nyligt. Resterne vil jeg gemme til en sættekasse.

    SvarSlet
  5. Jeg ville bruge tapeterne til at beklæde nogle flere dåser og så har jeg også en kasse eller to derkunne trænge til en makeover :)

    SvarSlet
  6. Om jeg vinner, så vil jeg tapetsere en settehylle eller to som jeg har på lur :-)

    SvarSlet
  7. Jeg ville bruge tapeterne til at dekorere æsker, lave forskellige ting af collage og sidst men ikke mindst fylde rum ud med tapetet i en sættekasse. Håber jeg vinder.

    SvarSlet
  8. Jeg vil dekorere nogle af mine æsker, dåser, chipsrør mm som jeg har gemt til mit nye arbejdsværelse

    SvarSlet
  9. Hej Junette!
    Sjov og flot Give away du har : ) Jeg deltager naturligvis rigtig gerne! Er med på det hele ; )
    Der er jo så meget jeg kunne bruge de her flotte tapeter til, men specielt har jeg et projekt jeg drømmer om at få lavet ferdig i løbet af sommeren, og det er et flot, gammelt barskab, som jeg vil pudse, male og tapetsere, og så skal det forvandles til et flot skrivebord til min søn på 6 1/2 år! Andre ting jeg vil bruge tapeterne til: Ny, lækker tapet til at lave et hyggeligt hjørne inde på min datters værelse, tapetsere en lille væg i stuen (så skal jeg nok købe lidt ekstra tapet inde i din Etsy shop også!), male og tapetsere et retro sybord med ben/hjul (oh,-det bliver flot!), osv, osv, osv... Kunne også tænke mig at få lavet nogle fine esker, inspireret af dem du har vist frem på din blog. Ja, der mangler ikke på projekter. Hvad med tid og overskud, kører du lige igang en give away hvor man må vinde lidt af det, også? ; ) Jeg deltager nemlig gerne ! : )

    Tusinde tak for chansen til at vinde disse flotte sager!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  10. Så flott giveaway, Junette! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så hadde jeg tapetsert vårt lille teak-bord, kommoden som nettopp har kommet i hus, og en hylle på barnerommet:-) Og flere prosjekter kommer jeg nok også på etterhvert;-)

    Klemmer

    SvarSlet
  11. Jag är gärna med och tävlar, tyvärr har jag ingen smart phone :( me jag gör reklam för denna tävling på tapet gruppen på fb. fägglada hem och min blogg :)

    SvarSlet
  12. Hej. Det er da bare så smart... Hvis jeg var så heldig af vinde alle de lækre tapeter. Så skulle jeg have tapetseret en væg som skiller køkken og spisestue og tapetseret Merles stole og hendes bord inde på værelset.
    Ha' en rigtig god dag
    Kh Anja.

    SvarSlet
  13. Jag har heller ingen smartphone, (jo vi finns vi antika människor, hahaha) Jag älskar tapeter över allt annat. Det är min passion. Tapeter kan man ha överallt. Just nu vill jag tapetsera vår gamla stugdörr på insidan. Det är en stuga som ser ut lite ssom Carl Larssons Sunborn och jag tycker det skulle passa så bra med dessa tapeter på en lapptäcksdörr där. Jag gör som Lisa och länkar på facebook oh min blogg!

    SvarSlet
  14. Hvis jeg vandt... Så ville nogle af dem skulle gå til at tapetsere kasser til min datters reol...
    Men jeg har også en ide om at noget af det skal bruges til at lave pynt med - guirlander og sådan noget...
    Måske betrække nogle dåser, eller lave en stor collage hvor nogle af dem indgår.

    SvarSlet
  15. Håber jeg er heldig, hvis jeg vinder vil jeg nok lave en fin sætterkasse.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  16. Ihhhh!

    Jeg ville nok have tapeterne i en krea-kasse og bruge dem efterhånden som små projekter kaldte på tapeterne... Tændstikæsker, små flag på kort, flagranker, til at pimpe brugte konservesdåser til vaser...

    Det er i øvrigt også sådan jeg bruger de skønne tapeter/papirer som jeg har købt/byttet mig til hos dig!!

    (Jeg kunne desværre ikke få linket i din give away til Etsy-shoppen til at virke... Er der mon en lille fejl?)

    Med tak, glæde og hilsner fra Helle.

    SvarSlet
  17. Hvis jeg var den heldige, ville jeg lave papirornamenter ala dem du har solgt på trendsales, samt nogle jeg selv har forsøgt mig med på min blog. Det er der både kommet en uro og en lampe ud af.

    kh
    Simone

    SvarSlet
  18. Hvis jeg er den heldige, så vil jeg beklæde nogle æsker med de fine tapeter :-)

    SvarSlet
  19. Jag har skrivit om tävlingen på min facebook och i min blogg.

    SvarSlet
  20. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde for en gangs skyld, ville de passe fantastisk til min klar gjorte sættekasse, en hvidmalet stol samt taburat, alt er klar mangler bare tapetet :)

    SvarSlet
  21. Ej en morsom give away. Jeg vil bruge dem til at dekorere nogle hylder til vores spisekrog. Har set noget tapet-patchwork på Pinterest som jeg vil prøve at lave. :)

    SvarSlet
  22. Nå det var da noget nyt og spændende- og sikke mange lodder man kan få- jeg ville bruge tapetterne til æsker og tidsskriftsholdere og mapper.

    SvarSlet
  23. Hvis jeg var den heldige ville jeg se gå igang med en masse tapetprojekter jeg har i hovedet..:)

    SvarSlet
  24. hvis jeg vinder ville jeg bruge tapetet til min kommode i gangen og til at lave flere æsker :)
    jeg kan ikke få dig på min blogroll, jeg prøver igen senere. Og så skuille jeg gerne have fået alle 37 point :)

    SvarSlet
  25. Hvis jeg vinder (håber, håber, håber), så skal tapetet bruges til vores store sættekasse i stuen, som trænger til nye farver (syntes jeg), og så til makeover af datterens IKEA legekøkken. Krydser alt hvad jeg kan ;)

    SvarSlet
  26. Hvis jeg var den heldige vinder, ville jeg lave lampeskærme, og så ville jeg tapesere nogle skuffer i patchwork stil. Alt efter hvor store stykker det er, så laver jeg også tit faste 'wallstickers' af tapet :-)

    SvarSlet
  27. Hvis jeg vinder, vil jeg sætte noget af det på nogle hylder og låger :) Har desværre ikke nogle vægge, jeg må sætte dem på.

    Mvh Christine

    SvarSlet
  28. Jeg ville bruge tapetet til at give lidt liv til mine møbler, samt en gammel sætterkasse kunne godt bruge lidt spræl :-)

    KH

    SvarSlet
  29. Jeg ved bestemt hvad disse tapetet skulle bruges til ;0) har købt nogle små kasser til sovebærelset, men endnu intet tapet - de skal da beklædes med disse slængedes ;0)
    Pernille
    Pillesk@live.dk

    SvarSlet
  30. Har nogle kedelige børnemøbler der skal dekoreres og så skal vi indrette nyt børneværelse til min datter til vinter.. Lidt tapet ville være lækkert til at peppe det hele lidt op!

    SvarSlet
  31. Kom på att jag ska nog skriva vad jag skulle göra med tapeterna jag med :) Först skulle jag nog gråta av lycka, sen skulle jag ha dem när jag ska renovera i köket. Istället för kakel tex sätta upp massa fina tapet bitar och sätta glas framför. Sen skulle jag tapetsera ett skåp (eller flera!), kanske ett patchwork på mina tråkiga bestå möbler. Sen några bitar på byrån vid min arbetsplats. Sen lite bitar till dekorera mitt balkongbord.


    Är följare av din blogg. Har dig på min länklista både blogg och shop, gjort reklam i två fb grupper (även innan tävlingen ;) samt på min blogg.

    SvarSlet
  32. Jag vill jättegärna vinna dina ljuvliga tapetstuvar! Jag skulle tapetsera så mycket jag bara kunde i mitt pyssel&syrum! Länkar på min blogg.

    SvarSlet
  33. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så ville jeg tapetsert en aviskurv som jeg har, og noen bokser. D

    SvarSlet
  34. Jeg ville beklæde nogle æsker og måske også lave bagbeklædning på en sættekasse :)

    SvarSlet
  35. Til settekasser eller bokomslag :)

    mvh trude
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Hvis jeg vandt ville lave en fin tapet collage ( svært at stave til ) under skabende i mit lidt farveløse køkken.

    SvarSlet
  37. Hej igen, nu er du kommet på i sidebaren på min blog, bare lidt anderledes, det ville ikke fungere anderledes :(

    SvarSlet
  38. Jeg ville bruge de skønne tapeter på min søns værelse :-)
    Han trænger meget til en opfriskning af værelset!

    SvarSlet
  39. Jeg har en meget rodet og kedelig reol i stuen, som virkelig trænger til nogle flotte kasser mv. Det ville disse tapeter hjælpe gevaldigt på. Og så skal jeg også have tapetseret nogle legekasser til ungernes legesager.

    SvarSlet
  40. Jeg har nogle dåser stående som jeg vil apesere med de flotte tapeter

    SvarSlet
  41. Finaste tapebitarna får gärna hamna hos mig så ska jag nog pyssla vackra tavlor av de till gästrummet....

    SvarSlet
  42. I would use it to remake a drawer!!!

    SvarSlet
  43. Jeg mangler mangler mangler total tapet til mit nye tapetflip i mit soveværelse. Jeg ville bruge det til at dekorere kasser

    SvarSlet
  44. Om jag vann skulle jag tapetsera min brorsdotters dockhus, som hon fick av mig i julklapp, det är fint på utsidan men väldigt vitt på insidan!

    SvarSlet
  45. Jeg ville lave et patchworkparti over et arbejdsbord, nærmest som om, der var sat fliser op.

    SvarSlet
  46. Det blir nok settekassen som jeg kjøpte på brukthandel for noen mnd siden som skal dekoreres om jeg vinner disse flotte tapetene. Beste hilsen Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlet
  47. Ihh, så mange fine tapeter.
    Har mange projekter de kunne bruges til: Ikeaskamlen, teak kommoden på min datters værelse, syæsken der er lidt kedelig og så var der en der nævnte sommerfule.. sådan nogen er også på to do listen :-)

    SvarSlet
  48. Hvis jeg vandt ville jeg dekorere den ene sættekasse jeg mangler og til kommoden til den lille i maven :)

    SvarSlet
  49. I hope so much, to win the paper... Love it!!
    xo,
    Martina

    SvarSlet
  50. Wow, det passer lige til den sætterkasse jeg er i gang med at lave :)

    SvarSlet
  51. Så fine, jeg ville dekorere to Ikea skamler

    SvarSlet
  52. Åh, det finns så mycket som behöver pyntas där hemma: jag skulle klä insidan av ett skåp, klä några lådor att ha i skåpet... - ja också behöver den där lilla byrån få lite mönsterglädje!!!

    SvarSlet
  53. I love these wallpapers and would love to win!

    SvarSlet
  54. Åhhh!!!
    JAA!!!! Fantastiske FANTASTISKE tapeter...
    IN loooooove :)

    SvarSlet
  55. Hvis jeg vandt, ville jeg blandt andet beklæde mit karlekammerskab som jeg for nylig har købt af nogle venner og som trænger til en kærlig hånd :-)

    SvarSlet
  56. Hvis jeg er den heldige, så skal mine grimme "gemme væk æsker" have nyt liv - og flotte det ku' de blive.
    Tak fordi du giver os mulighed for at sætte gang i nye projekter, der er altid mange flotte ting på din blog, og så er jeg vild med børnenes tegninger - hvem der havde den fantasi og kreativitet - vær du meget stolt af dine "guldklumper".

    SvarSlet
  57. hej
    jag vill vinna dina tapetprover och ska klä böcker
    Ulla
    tavlingsmail245@yahoo.se

    SvarSlet