søndag den 17. juni 2012

Hun er for vild

Ja, det er min mor der har været i gang igen!
Denne gang har hun syet juniorsengetøj. Hun er ikke meget for at sy noget, med mindre jeg har været inde over med anvisninger omkring valg af stoffer og farver.
Denne gang er det derfor mig som har lagt stofferne op præcis som jeg synes de passer sammen. Meeen, hun har alligevel freestylet lidt, min mor. Hun har selv fundet på at trykknapperne matcher det stof de er placeret på. Derfor er der en koral, lilla og turkis knap. Så fed detalje!

Hvis du er fristet, så koster det 375 kr inkl moms og er til salg på shoppen.
Hun vil elske at sy mere på bestilling og i andre farver. Så skriv endelig hvis det frister!


Alt er syet sammen på overlocker. Ingen trævlede kanter!

Lysegul bagside

Detalje med knapperne, set fra bagsiden

Turkis knap på forsiden

Koralfarvet knap på forsiden

Oppefra


Pudebetræk

7 kommentarer:

  1. Super flot sengetøj og en fin detalje med de farvede trykknapper:)

    SvarSlet
  2. Virkelig SUPER fint!
    Kh maj

    SvarSlet
  3. Hej Junette!
    Det er et super skønt betræk I har lavet! Elsker farverne du har sat sammen, og din mor er bare super dygtig til det der med at sy! : ) Nu vil jeg også i gang og øve mig med min overlocker! ; ) Fed detalie med knapperne! Hvis jeg havde lidt flere penge i overskud lige nu, ville jeg ELSKE at eje det.

    Dejlig aften videre til dig! Og din mor.

    Kh Marthe

    SvarSlet
  4. For et herlig sengesett! Høres ut som dere har en flott arbeidsfordeling du og din mor :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Har så sent som i går lige fået til opgave på, at sy puder også i retrostoffer til min gode veninde. Hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare en smuk og glædesfyldt blog du har! Så farverig og fin. Super flot sengetøj din mor far kreeret, så kan man jo se hvor du har det fra. Ha en rigtig dejlig dag og glæder mig til at følge m i dit farverige univers

    SvarSlet
  7. Lækkert! Men alt for billigt med det store stykke arbejde :-) Men virkelig virkelig skønt :-)

    SvarSlet