lørdag den 16. juni 2012

Craft it forward

 Jeg har lige modtaget en gave fra Puk i "craft it forward". Det går ud på at man modtaget en hjemmelavet gave og derefter sender man en hjemmelavet gave retur + sender til 3 nye som melder sig til legen.

De 3 første som melder sig ved at skrive i en kommetar er med og vil modtage en gave fra mig.
Det glæder jeg mig til!
Fine vintage knapper og en notesbog med omslag af håndtrykt stof

Når man ser kuverten, så er man ikke i tvivl om afsenderen. Meget Puk´ish :-)
Tak for gaven Puk. Jeg stod faktisk lige og manglede en pæn notesbog!

5 kommentarer:

  1. Jeg vil enormt gerne modtage en craft-it-forward gave fra din hånd :) Du laver smukke smukke ting!
    Og så kan jeg udfordre mig selv ved selv at skulle lave 4 craft-it-forward gaver :)

    SvarSlet
  2. Jeg har set dette sjove flere steder gennem tiden i Blogland, men aldrig fået meldt mig til, men nu springer jeg ud i det:-) Jeg vil gerne være med i Craft it forward.

    Kh Anita

    SvarSlet
  3. Hej Junette!
    Jeg vil rigtig gerne være med :0)

    Kh Marthe

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige gaver, Puk har sendt dig:-) Elsker Craft it forward for det viser mange skønne kreationer i bogland og modtageren sætter endnu mere pris på det arbejde, der er lagt i gaven end mange af dem, jeg normalt laver gaver til.

    Hav en skøn dag:-)

    SvarSlet
  5. Dejligt, I vil lege med.
    I skal lige sende jeres adresser til mig:
    blog@junette.dk

    SvarSlet