søndag den 10. juni 2012

Celebrate pink

Pink/lyserød er en af de populære farver. Men det er også farven de fleste hader lidt i perioder.
Jeg har lavet nogle projekter med malede æsker og tapet.
Æskerne er malet udvendig med farven "Tokyo Pink" og kanten er malet med "Neon Salmon".
De er beklædt indvendig med tapeter fra min butik:

Faktisk de 2 allermindst populære tapeter. Jeg har nemlig ikke solgt en eneste meter og det er synd og skam. De er nemlig rigtig skønne i virkeligheden, men det er sommetider svært at illustrere med et billede. Måske dette hjælper.












10 kommentarer:

  1. Du skulle tage og ligge de her billeder ind, hvis de ikke sælger så godt, for hold nu, de er fede de kasser! Jeg er faktisk begyndt at holde af lyserød/pink, har altid hadet den farve, men synes det kan være et rigtigt godt blikfang.

    Klem Pernille

    Ps. Jeg har en give away i gang på min blog, hvis du er interesseret :) http://pescno.blogspot.dk/2012/06/give-away-den-frste-af-slagsen.html

    SvarSlet
  2. Jeg kan faktisk godt lide den der grå/pink - i hvert fald på dine billeder her.
    På etsy ser den beige/pink ud mere end grå - meget mere lys end på de her billeder...

    SvarSlet
  3. Ej hvor skægt, faktisk havde jeg MEGET kig på den småblomstrede til en af mine vægge.... vil meget gerne kigge nærmere på den når jeg kommer efter de to andre i hvert fald... sys den er SUPER FLOT:...

    SvarSlet
  4. Lækre kasser... og tapeterne er også rigtig flotte - synes bare at kunne erindre at de virker mere fesne i farven i din shop...
    Men jeg kan tage fejl, det er længe siden jeg har været derinde, prøver at undgå fristelser ;0)

    SvarSlet
  5. Ej hvor du lokker!!! Det er sindsygt fine og ikke mindst inspirerende billeder:-)

    SvarSlet
  6. Tak for opmuntrende kommentarer.

    Jeg synes det er rigtig svært det der med at tage billeder. Jeg har ikke verdens bedste kamera (good old lommekamera, men dog digitalt!) og har heller ikke verdens bedste skærm. Så når jeg ser mine billeder på andre skærme, bliver jeg af og til overrasket!
    Det letteste er at tage billeder af meget larmende mønstre. Dem skal man nok lægge mærke til.
    Det er straks værre med de mere stille mønstre. Alene, så lægger man knap mærke til dem. Men brugt i et projekt, så får man øjnene op for skønheden.

    Optimalt skulle jeg lave inspirationsbilleder til alle mønstre. Meeeen, det ville nok være urealistisk. :-)

    Og jeg må gerne lokke! Disse tapeter har nemlig en rigtig god pris!

    SvarSlet
  7. Uha det er fint! Jeg har en lille smule shoppe-stop men skal vist lige ind og lure lidt på tapet på et senere tidspunkt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  8. Hvor køber du malingen? For jeg er ret vild med den neon salmon - og har lige lavet en ordre på det småblomstrede tapet! :-)
    Første gang jeg køber tapet, men den er helt perfekt til et projekt jeg har i tankerne, og faktisk lige hvad jeg havde i mine drømme-tanker - så dine inspirations kasser gjorde at jeg fik taget mig sammen til at få gjort noget ved mit projekt.

    Kh Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er link til den maling jeg har brugt til kanter:
      http://www.runforcover.dk/vare/6256-grog-grog-ink-+-paint-250ml

      Slet
  9. De er blevet rigtig fede! Sjovt som det altid hjælper at se tingene i brug før man selv kan få øje på mulighederne/ skønheden i nogle bestemte prints eller mønstre.

    SvarSlet