søndag den 20. maj 2012

Uundværlige accessories

Hver gang jeg går udenfor døren skal jeg huske mit blodsukkerapparat og insulinpen. Foruden det sædvanlige som andre slæber rundt på som mobil, nøgler og pung. Blodsukkerapparat og insulinpen er virkelig både usexet og klodset udstyr, som helt tydelig ikke har været i nærheden af en designer i deres tilblivelse.

Nu putter jeg det ned i den hjemmesyede pung/clutch og så er det pludselig lidt sjovere at tage med sig. Der er desuden også plads til min telefon og min neonfarvede kreditkortholder. Så er der styr på udstyr!

Jeg kunne godt tænke mig at få syet nogle flere punge til salg, hvis der er interesse for det? Stoffet med kaninen er min egen tegning som er trykt på stof hos Spoonflower.



Læg mærke til den lille detalje med vedhænget på lynlåsen.


7 kommentarer:

  1. Den er super-fin din clutch og vedhænget var da det første jeg spottede, det er rigtig sødt. Det er så hyggeligt at sy de små punge/clutches..er da helt sikker på at der er interesse for at købe dem (hvis ikke man selv syer)
    Ha en dejlig søndag
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mia. Du kan tro jeg har også beundret dine!

      Slet
  2. Sikke en skøn pung, Junette!
    Hvor har du den fine kreditkortholder fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra Accessorize og findes også i andre neonfarver. :-)

      Slet
  3. Hej Junette, jeg ville bare høre om den give away du sendte til Anna Weinrich, har du stadig de tapeter i shoppen ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, det er allesammen nogle jeg har fået hjem for nyligt.

      Slet
  4. Hvor er den bare super sød! Rigtig dejligt at se hvad du bruger dine fine tryk til, så kan jeg forhåbentlig snart fået mig sammen til at bruge mine. Så kære junette, vis du endelig flere billeder af hvad du har brugt dem til. Og i øvrigt super lækker detalje m vedhænget -jeg MÅ igang ;)

    SvarSlet