søndag den 6. maj 2012

Tøj til drenge

Drengetøj er altså stadig det sværeste at finde, synes jeg. Med mindre man bruger mange penge på det. Jeg er bare nødt til at prioritere anderledes og heldigvis for det, for det kommer der sjove løsninger ud af!
Med det gode vejr der har været og udendørsleg hver dag, det har sat sine spor på bukseknæene.

Så de har fået de sejeste lapper, lavet ud af retrostoffer i en slidstærk kvalitet selvfølgelig. Der er nogle få lapper til salg i shoppen.

Skjorten med kattene var i blandt en bunke stoffer jeg har købt af Karen. Ærmet på skjorten var i stykker, men nu er den lavet om til en kortærmet sommerskjorte.
Den gule skjorte er købt hos Nanna.

Bukserne er købt i H&M og er i firs-kroners klassen.





3 kommentarer:

  1. Super fint! Er især vild med den første skjorte!

    SvarSlet
  2. Den katte skjorte er da bare for sej!
    Jeg har også lige gjort nogle fine drenge fund i genbrug, det er altså ret rart når man finder noget fint tøj for en lille sjat!

    SvarSlet
  3. Det er jo lige øjenguf for en drengemoar som mig - og skjorten og de grønne bukser må gerne flytte ind i Bastians klædeskab når den ahr udtjent sin pligt (og glæde!) hos jer ;-)

    SvarSlet