onsdag den 30. maj 2012

Skønhed på dåse æske

En ting du med garanti ALDRIG hører mig sige er: "Jeg keder mig!"

I dag har jeg været med til et møde i Kbh. Med udsigt til at skulle tilbringe ialt 6 timer på bagsædet i en bil, så måtte jeg lige pakke mig en lille æske med tidsfordriv. En lille cigaræske blev pakket med broderigarn, saks og endedutter, så jeg kunne eksperimentere med flere kvaster.
Jeg har opgraderet mit projekt og er gået over til broderigarn istedet for muresnor.
HOLD NU FEST hvor er de flotte! Altså dem med muresnor var også fine, men da jeg så dem med broderigarn, så tror jeg nok lige at begejstringen var til at tage og føle på. Broderigarn er bare en lækker størrelse! Og når det så også er blank og neonfarvet, så kan man vel ikke ønske mere? :-)






Mødet i dag bød på meget mere end forventet. Sommetider kommer der den der udefinerbare følelse af at tingene er forudbestemt. I går offentliggjorde jeg dette på min blog og i dag møder jeg ved et tilfælde, en person som måske er den der kan være medvirkende til at føre min drøm et skridt videre. 

8 kommentarer:

  1. Hej Junette!
    Hvor er det dejligt at høre, du har mødt en, der måske er til god hjælp på vejen mod din drøm! Jeg X`er fingre for dig! :)

    Læste også dit indlæg fra i går, og hold da op, hvor er det godt, at du har fået skrevet det hele ned, det beskriver så godt hvad du har været igennem, og hvad du vil videre med dine ting og dit liv. Så konstruktivt. Hatten af for dig. Du inspirerer! :)

    Ønsker dig en rigtig god aften videre!

    Mange kærlige hilsner fra
    Marthe

    SvarSlet
  2. Hvor er det fantastisk for dig - ønsker dig alt muligt held med det.

    Alle fingre er krydset herfra - god aften.

    Knus Grith

    SvarSlet
  3. Super god ide med et fællesskab omkring et firma for folk som har energi og mod men ikke fuld arbejdsevne og det må da lige være noget der er oppe i tiden sådan rent politisk, ellers må vi lægge pres på vores politikere, for hvis denne form for arbejde og arbejdsglæde ikke kan realiseres under denne regering så kommer det jo aldrig igang. Jeg glæder mig så meget til at høre hvad du får sat igang.
    De bedste hilsner
    Eva

    SvarSlet
  4. Hi there! Someone in my Facebook group shared this site
    with us so I came to check it out. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Outstanding blog and great design and style.
    hardwood floors installation

    my web page :: hardwood flooring

    SvarSlet
  5. I do consider all the ideas you have presented to your post.

    They are really convincing and will certainly work.
    Nonetheless, the posts are too short for newbies.
    May just you please extend them a bit from subsequent time?

    Thank you for the post.

    Here is my web-site; nail fungus treatment

    SvarSlet
  6. Hmm is anyone else having problems with the images
    on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the
    blog. Any responses would be greatly appreciated.

    hardwood floor

    Here is my web page installing hardwood floors

    SvarSlet
  7. Wow, fantastic blog structure! How lengthy have you been running a blog for?
    you make blogging glance easy. The overall glance of your site
    is wonderful, as neatly as the content!

    refinishing hardwood floors

    my blog ... installing hardwood floors

    SvarSlet
  8. Appreciation to my father who told me about this website, this website is actually remarkable.



    Check out my website; hair growth cycle hair

    SvarSlet