fredag den 25. maj 2012

Såmen bare verdens sejeste visitkort!

Jeg har for første gang fået lavet visitkort. De er bare lækre! Den ene side med mine kontaktoplysninger er ens på dem alle. Den anden side er alle unikke med mange af de tekstiler og tapeter jeg har!
Ungerne og jeg har siddet og "spillet" visitkort her til eftermiddag og lagt dem i farveorden, lavet farveforløb, sorteret dem efter om det er stof eller tapet og lavet patchworkmønstre.

De er så fine at de er lige på grænsen mellem at man MEGET gerne vil dele dem ud og på den anden side helst beholde dem selv!






15 kommentarer:

  1. De er da fantastiske!! Og lige "dig". :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud med alle de farver!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Ja, de er da bare super fine! Hvem mon du har fået dem printet hos?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. De er printet her:
    http://uk.moo.com/

    SvarSlet
  5. De er rigtig flotte, kan godt forstå du måske tøver lidt med at dele dem ud

    SvarSlet
  6. Hej Junette!
    De er bare for fine! :) Måske skal jeg til at samle på "Junette-kort",-dvs. købe rigtig, rigtig meget i din lækre Etsy-shop! :)

    I øvrigt, tak for at du deler med os, hvorhenne du har fået dem printet!

    Rigtig dejlig sommeraften til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Wow ja, de er godt nok seje, smukke og fine! Heldigt jeg mangler noget tapet :D

    SvarSlet
  9. Hold da fest de er fine, kan udemærket forstå at de er lige på grænsen til at du selv vil beholde dem. Ville helt sikkert have det på samme måde.

    God Pinse til dig

    SvarSlet
  10. Nej hvor er de seje, fed ide.

    god Pinse

    SvarSlet
  11. Hvor er det fedt, at du har kunnet få lavet så mange forskellige! Det er altså en hel del mere festligt end hvad man ellers ser af typiske visitkort :)

    Mvh Dyveke (www.lornithorynque.dk)

    SvarSlet
  12. Jeg laver også unika visitkort - men er nødt til nærmest at sidde på dem, for ellers er en bunke væk i løbet af 5 min. Så blot en lille advarsel - hav rigeligt!!! Folk holder sig ikke tilbage med at tage flere, når de er unika!

    SvarSlet
  13. De er godt nok fede!!! Hvor har du fået lavet dem henne?

    Har du set min give away?
    http://frkhimmelblaashemmeligheder.blogspot.com/2012/05/min-frste-give-away.html

    SvarSlet