onsdag den 2. maj 2012

På fredag kl 10 kommer der nyt

På fredag kl 10. bliver der lagt noget af alt det nye i butikken. Det bliver vist primært tapeter, da jeg ikke tror jeg når at få taget billeder af stoffet. I morgen skal jeg på OUH til kontrol og så går det mest af dagen med det inklusive rejsetid.

Denne uge har budt på en helt masse administrative opgaver. Jeg kan ikke helt følge med alle de idéer og planer jeg har i mit hoved. Jeg kunne godt bruge nogle flere hænder. Jeg har derfor taget en beslutning om at momsregistrere mig, med det formål at lave en socialøkonomisk virksomhed.
Jeg kan jo se hvordan jeg får det bedre, ved at der er et indhold i mit liv. At det er vigtigt som førtidspensionist at opretholde den restarbejdsevne man har, istedet for at visne hen. Min drøm er at det bliver muligt at ansætte personer med samme begrænsninger som jeg, hvor vi skal designe og producere en masse farvestrålende lækkerier.


3 kommentarer:

  1. Mums nogle lækre tapeter - der er vist et par stykker jeg dårligt kan leve uden :D

    Så må jeg sidde sent oppe, for her er det midnat, når lækkerierne er tilgængelige ;)

    Lyder helt fantastisk med din idé til en lille virksomhed som handler om præcist det du brænder for og hvor du vil involvere andre, der som du ikke har overskuddet til et fuldtidsjob. Der er helt sikkert andre kreative derude, som kunne have glæde af det :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Sikke dog en fantastisk ide, du har min fulde beundring for at du vil prøve at føre den ud i livet. Al mulig held og lykke fra mig, det bliver en spændende og god proces. kh Helle (Trompetrut)

    SvarSlet
  3. Ja - Fabelagtig god idé! You can do it! Knus fra Lene-Bene

    SvarSlet