onsdag den 30. maj 2012

Hvad man også kan bruge muresnor til: kvaster

Mon ikke de fleste bloggere efterhånden har muresnor liggende i værktøjskassen?
I så fald er der her en ny idé til hvad du kan bruge det til.

Kvasterne er lavet ved at binde et lille bundt snor sammen, sat en smykke endedut på og trevlet snorene op.

Kvasten kan sættes på en lynlys og peppe jakke/pung/taske op. Evt laves til øreringe eller halskædevedhæng.
Hvis jeg får tid til det og der er interesse for det, vil jeg gerne lave en DIY.




7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Er de svære at lave?

    KH

    SvarSlet
  2. Ja de ligger også i min kasse og kigger -bliver faktisk brugt til projekter hist og her, men har ikke overvejet din gode ide! Tak!!

    SvarSlet
  3. Åh vilka söta toffsar, tack för fin inspiration :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det sjovt. Jeg er netop i gang med at strikke muresnoren ind i det skorstensrør jeg strikker!

    SvarSlet
  5. super god ide, måske du også har lyst til at tjekke min blog ud evt. blive fast læser. Kan nemlig også godt lide at brodere og kan jo se, at du også har en forkærlighed for det. madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet