lørdag den 19. maj 2012

Hængepartisreduktion

Fravær på bloggen, skyldes for det meste, for mit vedkommende, sygdom.

Men ikke denne gang! Jeg har et hoved der altid arbejder på højtryk og en krop der slet ikke kan følge med. På det seneste har der ikke været alverden at lave i min butik, så det har betydet at jeg har kunne hitte på nye ideer og arbejde videre på eksisterende, samt reducere mængden af hængepartier.

Eksisterende idé: Håndmalede læderarmbånd

Så kommer det store spørgsmål, skal jeg lave dem ens eller forskellige mønstre på hver?

Ny idé: håndmalet perle i halskæde

Arbejder videre, da resultatet endnu ikke er helt godt nok til mig.

3. præmie i min give away sendt afsted til en glad modtager.
1. præmie sendt afsted til meget lykkelig modtager

Det er en fed fornemmelse, når jeg kan begynde at pille nogle af de mange post-it huskesedler ned! Jeg er ikke i mål, men mængden er reduceret mere end den er vokset.

4 kommentarer:

  1. Hold nu k... der er meget flot stof :-) Det gad jeg bare godt have vundet... god weekend
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fedt armbånd, det ser super ud med det mønster, og perlen ligeså. Rigtig godt fundet på :0)

    SvarSlet
  3. Dine armbånd er rigtig fine- dem vil jeg gerne se i flere farver med samme mønster- og så tusind tak for den flotte stofpakke der kom med posten- jeg er super tilfreds med vores byttehandel:-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet