fredag den 13. april 2012

The Vintage Sheet Blog

I denne weekend er jeg sponsor på præmien man kan vinde ved at deltage i:

Det er sjovt sådan lige pludselig at få besøg på bloggen fra andre lande end de nordiske. Jeg har jo interesseret mig længe for de amerikanske vintage tekstiler. Nu kan de få lov at kigge den anden vej og se hvad jeg får ud af at mixe amerikanske og nordeuropæiske tekstiler.

This weekend i am sponsoring the prize at the Vintage sheet Blog.
It is fun to have visitors on the blog from other than my scandinavian readers.
I have for a long time been interested in, and collecting vintage sheets from not only Europe but also America. It is a pleasure to show how the result of that mix can turn out.
Inspiration til hvad man kan bruge mine stoffer til

Lidt mere inspiration

Præmien som jeg sponsorerer består af mit eget spoonflower print af de nuttede dyrebørnstegninger +36 forskellige stoffer i regnbuens farver.

13 kommentarer:

  1. You make so many beautiful items. I love how colorful everything is. Thank you for having a prize giveaway on the Vintage Sheet blog.

    SvarSlet
  2. This has to be the prettiest, most colourful and cheerful blog that I have ever seen!! I will need to put a translator on to understand everything - happy to be a new follower!!

    SvarSlet
  3. I love the colors! I love what you do.

    SvarSlet
  4. Vilket bra tips till en jättekul blogg! Ska delta i tävlingen direkt! ; )

    SvarSlet
  5. So pleased to have found your lovely blog and Etsy store....great fabrics!!!! Du är inlagd i min läslusts!! Tjohoo....:0)))))

    SvarSlet
  6. Skullestå läsllista.... Men lust är ju inte heller fel...;0)

    SvarSlet
  7. happy to have found you and I am now your newest flower....ooops follower!

    SvarSlet
  8. What amazing vintage sheets you have... love love love them!

    SvarSlet
  9. Thank you for sponsoring such a generous give away over on the Vintage Sheet Blog! So pleased to have found you!

    SvarSlet
  10. Such a beautiful shop full of of wonderful fabric candy! Thank you for sponsoring such a generous giveaway - I'm so glad to have found you!

    SvarSlet
  11. I'm visiting from the Vintage Sheet blog - your store is wonderful and I love the lovely prints on your blog background. Thanks for such an awesome and generous giveaway!

    SvarSlet