lørdag den 7. april 2012

Regnbuestriber og talent for ikke at kunne begrænse sig...

Som nogen måske har lagt mærke til, så har jeg eksperimenteret lidt med nyt udseende på bloggen. Jeg er sgu ikk så god til det med at begrænse mig, hvad angår valg af farver. Og det kan virkelig være en kunst at lave noget som ikke gør ondt i øjnene, når man gerne vil det hele på en gang.
Nu har jeg, efter mange forsøg, fået lavet en baggrund, som jeg synes er lige i skabet!
Striberne er lavet af billedudsnit af vintagestoffer som er blevet spejlet, så der ikke er nogle grimme overgange. 

Så sidder man her og drømmer om noget  RL patchwork som ser sådan ud. Men eftersom jeg har lavet om i stofferne, ved at spejle dem, så kan det jo ikke lave sig gøre. Jo, det kan! Spoonflower kan. Jeg kan jo bare få printet det på stof!

Det ene projekt fører straks til det næste. Og så er vi tilbage til begrænsningens kunst. Eller rettere sagt: mangel på samme.....

Spoonflower

Sådan ser rapporten ud.  Rapport=et mønster som gentager sig uden overgange 

5 kommentarer:

  1. Gud, hvor er det sejt! Du er mega-dygtig:) Jeg elsker at følge dit arbejde, og ville ønske, jeg kunne selv;)

    Kram,
    Kat

    SvarSlet
  2. Lækker lækker baggrund og god idé at bruge den som stof. Jeg er spændt på at se resultatet.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. I absolutely love your new background. It caught my attention as soon as I clicked over to your site. :)

    SvarSlet
  4. I love the rainbow background - I'd like some curtains like this!

    SvarSlet