tirsdag den 3. april 2012

Genbrug af dåser

Genbrug og genbrug er måske så meget sagt, for hvis man ikke har laster som chips på dåse og hjemmerullede cigaretter, så skal man lige ud og finde dåserne først, før man kan få fornøjelsen af at genbruge dem!

Jeg har brugt tapeter fra min Etsy shop og lidt tyndere dekorationspapir til at lave sløjfer med.
Kassen er fra SG og kanterne er malet neongule. Det ser vanvittig fedt ud til tapetet med de turkise blomster. 



Dagens arbejde

Ok, jeg kunne godt blive bedre til at begrænse mig i farvevalg. Det behøver ikke være alle farver på en gang altid!

Tapeter med neon farver.


Sløjfepynt

Her har jeg beholdt kanten på dette meget gamle tapet. På kanten står der MADE IN SWEDEN.

Noget grafisk og noget blomstret. Jeg synes det gamle grafiske tapet er  i en klasse for sig! Dåsen til højre (som er en bonus-giga-xl-tobaksdåse) har fået masking tape på den øverste kant.

Håber du blev inspireret!

21 kommentarer:

  1. Super flotte, du har noget rigtig fint tapet :)
    Jeg føler mig i hvertfald inspireret :)

    SvarSlet
  2. Genialt og super inspirerende :)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tak, jeg kan se at du også har været i gang med tapeter i stor stil. Cowboytapeter er ret fedt!

      Slet
  4. Jeg er VILD med sløjferne-superinspirerende! tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er supernemme at lave. Måske jeg skulle lave en DIY.

      Slet
  5. Hvor er de blevet flotte, får da helt lyst til at gå igang

    SvarSlet
  6. hold da op hvor er de fine!!! og vil gerne også sige tusind tak for stofpakke som jeg modtaget idag.. fantasiske farver!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre at det er glædeligt modtaget. God fornøjelse!

      Slet
  7. Wow, hvor er det blevet fint! Og farvebegrænsning? Neeeeej, da, hvorfor dog det? :-) Skøn blog, du har, har lige fundet dig :-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til.
      Bare rolig, jeg tror ikke jeg kan gøre alvor af det med at begrænse mig!

      Slet
  8. Hvor er de bare fine!
    Jeg har en hel masse dåser fra min farfar, som var rigtig glad for pibetobak og hjemmerul ;) .
    Jeg tror da nok lige de skal have en omgang!
    /maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja gamle mennesker har noget godt affald! Jeg har også sommetider fundet cigarkasser i skralderummet hos min mor, som bor i ældreboligkompleks.

      Slet
  9. jeg er blevet inspireret, har nemlig en masse af de dåser (ryger nemlig) Og gemmer dem hver gang, men kunne ikke lige finde en god ide hvad jeg skulle bruge dem til, men det ved jeg nu:-) Og du er virkelig kommet godt af sted med det..

    SvarSlet
  10. Hvor er de skønne, jeg er også ved at samle til mit nye arbejdsværelse, måske man skulle kigge forbi shoppen:-).
    Din pakke kommer snarest, er netop ved at gøre det sidste færdigt. Du må meget undskylde den lange ventetid:-). Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du ikke undskylde. Tiden har det med at flyve. Det er jo ikke vores skyld, vel!? ;-)

      Glæder mig til at se egernpuden!

      PS. Hvis du bliver fristet af tapeter i min shop, kan jeg godt lokkes til at sælge i halve metre, hvis du vil have lidt forskellige.

      Slet
  11. Ps har netop klippet til egernpuden, håber den er færdig i morgen. Linker selvfølgelig:-)

    SvarSlet