lørdag den 7. april 2012

Drengefarver vs. pigefarver

Sko der har fået en makeover

Disse sko blev for små nærmest før hun nåede at bruge dem. Lillebror har selv haft samme model i gule og det var totale yndlingssko som selvfølgelig også er blevet for små.
Derfor har jeg gemt disse til lillebror, som nu kan passe dem. Men som han sagde til mig: "Aj, mor jeg bruger ikke pigesko!".
Lækre sko fra by Kier

Så ved fælles hjælp har vi nu lavet dem om til drengesko. Jeg har ført penslen og han har hjulpet med designet.




Jeg synes de er blevet vildt seje. Jeg elsker sko hvor højre og venstre er forskellige, ligesom twins skoene fra Camper. Dem har jeg haft en del af!

PS.: Enden på historien blev faktisk, at da skoene var færdige, ville han hellere have at de skulle males neonpink og lilla. Så meget for drenge og pigefarver!

8 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Supersejt! Hvilken type farve har du brugt?
    Jeg har nemlig et par grå Angulusser, som Solbjørg ikke er sådan HELT overbevist om er totalt fede ;).
    /maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de her farver jeg bruger. De er en fornøjelse at arbejde med!
      http://www.iconsume.co.uk/spray-paint-supplies-c8/angelus-dyes-paint-m2#m2:c113:c114:c110

      Slet
    2. Tusind tak. Det er jo helt fantastisk hvor mange farver der er at vælge imellem!

      Slet
  2. Hold da op, hvor er de fede! Hvilken fantastisk øjenåbner: jeg anede ikke, man kunne farve sko med så flot et resultat. Det må jeg ha' prøvet på et tidspunkt..

    Og tak for din kommentar hos mig :o) Spændende med en japansk svigerinde.. Jeg håber, du får lejlighed til selv at komme afsted på et tidspunkt, så du kan svælge i farver og tuttenuttede lækkerier :o)

    SvarSlet
  3. Wow et flot resultat, jeg vidste heller ikke man kunne farve med så flot et resultat!
    Tak for øjenåbneren :)

    SvarSlet
  4. Wauw, de er blevet fede!!
    Du er altså helt vildt dygtig til det med de skindfarver og pensel. Lige siden den sidste stofpakke fra dig kom har jeg gået med det totalt fede armbånd du havde sendt med.
    1000 tak for det! Det var lige mig :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Som jeg skrev havde jeg haft dig lidt i tankerne, da jeg lavede det. ;-)
      Er rigtig glad for at det ramte plet. En ting er jo at man selv kan lide det...

      Slet