torsdag den 26. april 2012

De heldigste vindere! /Give away winners

Endelig har jeg fået trukket en vinder!

Min uge har igen været lidt hektisk. Den startede med akut tandpine i en fortand. Og med tandpine, så mener jeg virkelig tandpine! Det at bide en udkogt pastaskrue over var nok til at give mig stød langt ind i hjernen. Det var alligevel meget mærkeligt! Men pga mine kroniske smerter, så ligger jeg inde med lidt af hvert, til at tage selv de mest heftige smerter. Tandlæge mener at jeg bider tænderne sammen om natten. Det giver god mening, da resten af min krop også er yderst hårdt spændt op når jeg vågner om morgenen. En konsekvens af når kroppen husker, at den har været udsat for et traume.

En anden lille akut situation opstod i går, da jeg fik brev fra Statsforvaltningen om at min søns far igen vil til at søge forældremyndighed og bopæl over vores søn. Det væltede mig lidt omkuld, men jeg må tro på at der findes dygtige folk, som kan hjælpe os som forældre til at gøre hvad der er bedst for børnene. Jeg er selv et skilsmissebarn, hvis forældre sloges om at have bopæl over gennem en årrække. Hvor bliver man bare klemt som barn i den situation. Og hvor bliver et barn bare proppet med (urimelig) skyld over at man ikke kan være 2 steder på samme tid.
Jeg har ikke lyst til at slås med den person, som er en af de mest betydningsfulde personer i min søns liv. :-(

Derudover har jeg påny startet jagten på lokaler til min lille virksomhed. Jeg er ikke sikker på at det sted jeg havde planer om at rykke ind i alligevel er det helt rigtige. Åh, jeg er sådan i tvivl! Så i dag har jeg været ude og bese et andet kontorfællesskab.

Nå, men tilbage til det som det hele handlede om, vindere! Pga alle de mange kommentarer, så har jeg trukket hele 3 vindere!
May I present the winners:

Første vinder blev Tove
Anden vinder blev Anne Sofie
Og tredje vinder (som altså får en lille tapetpakke istedet for stof) blev Anna Marie W.


Tak til alle som deltog! Thanks to all who participated!

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke til vinderne!

    SvarSlet
  2. Ja, stort tillykke til de hældige vindere!

    Puha, Junette,-det lyder som om du har nok at se til de her dage. Jeg ønsker dig god bedring med din tand, håber du snart er ovenpå igen. Håber, det løser sig på en god måde, med tanke på din søn. Der findes folk, som er vant til at takle situationer som dette, og som kan hjælpe. Held og lykke med det.

    Ønsker dig en god dag!

    Kh fra Norge : )

    SvarSlet
  3. Med fuld forståelse for hvad du kæmper mod og med- en urimelig kamp for alle parter!
    Lys, lykke og ro til din fremtid- håber du får den fornødne hjælp!

    Kram

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderne...
    Ønsker dig overjordiske kræfter til forestående kamp. Held og lykke...
    God weekend
    Eline

    SvarSlet
  5. for 20 år siden, da jeg blev skilt fra vores 3 børns far, valgte jeg, at børnene skulle have adresse hos ham.Vi boede tæt på hinanden. Jeg har måttet sluge mange kameler undervejs; lillebitte landsby, ja så er du da en dårlig mor; sludder, sladder. Underligt nok, er jeg tættest med den lille dreng, der ikke engang kan huske , at jeg har boet med hans far. Ingen skilsmisser er lykkelige, men man skal ikke tænke på sig selv, men på barnet. Min beslutning har kostet min nære forbindelse med min familie; men alt for børnene

    SvarSlet
    Svar
    1. har du lyst at skrive, kan du få min mailadresse

      Slet
  6. tillykke til vinderne !!
    og rigtig god bedring til dig...
    knus mumi

    SvarSlet
  7. Tillykke til de heldige- og så håber jeg virkelig at du kan få hjælp med fortanden- for det er umuligt at gøre noget når man har ondt i tænderne... og så trist at I skal gå med uro over hvad der nu skal ske i jeres familie- håber på en god løsning for jer alle. Og så håber jeg at du får energi til at få byttepakken afsted til mig sammen med det andet der skal på posthuset :-) Håber ihvertfald ikke den er gået tabt i post DK.

    SvarSlet
  8. Ih hvor fedt jeg vandt :)

    Håber virkelig jeres familie situation løser sig, og i får den hjælp der er brug for.
    Held og lykke og positive tanker her fra

    mvh. Anne Sofie

    SvarSlet
  9. Hej Junette :)

    Jeg har ikke hørt fra dig ang. den her giveaway, og kan nu se de andre vindere har modtaget deres præmier, så er lidt urolig for om min er gået tabt i posten eller måske slet ikke er kommet afsted? Jeg sendte dig en mail lige da jeg opdagede at jeg havde vundet :)

    Rigtig godt weekend

    mvh. Anne Sofie

    SvarSlet