mandag den 16. april 2012

Busy business bee & birthday

Jeg har haft lidt for travlt den sidste tid. Beklager at jeg ikke får svaret på alle kommentar. Men jeg læser dem!

Mere trafik på min blog har også betydet mere trafik i Etsy butikken, hvor der jo er 25% på alt. Jeg vil gerne have solgt ud af alt det gamle (hehe, ja det hele er jo sådan set gammelt).

Jeg håber håber håber på, at jeg fra næste måned kan rykke i lokaler. Og så skal der ske lidt nyt. Så skal der virkelig lækkerier på hylderne! Jeg har været vanvittig heldig med at finde nogle sindssygt lækre ting, som jeg selv er ved at tabe kæben over.

Oveni tankerne om alt det der sker og alt det jeg ønsker skal ske, så fyldte min ældste 7 år i går. Vi var i legeland med hele familien. Det var den nemme løsning, hvor jeg ikke skulle sørge for noget. Det var en absolut god løsning, for lørdag havde jeg det lidt som om at hvis jeg ikke fik et par timers fred, så ville jeg kollapse.
Det er rigtig svært for mig at holde igen, når der er noget jeg brænder for. Det er mit stof i mere end en forstand. Når kroppen siger fra med smerter, så fikser jeg det lige med smertestillende. Men jeg arbejder på at finde en mere holdbar løsning. For jeg vil det bare så gerne!

Tapetlækkerier som kommer i ETSY shoppen i næste måned. Ja, det øverste er den velkendte blogland klassiker som tapet!

Nye smukke stoffer. Er helt væk i de to øverste stoffer. Børneprint med dansende piger og så den grønne med mod flowers og hjerter.

Mit smukke fødselsdagsbarn.

Sorry for not answering all your comments. I read them all, but have not had the time to reply. This weekend has been filled up with the birthday of my oldest who turned 7.
The other pictures are new wallpaper and fabric I plan to add to my Etsy shop next month when my moving sale are over.

6 kommentarer:

  1. Wauuu, det ser lækkert ud! jeg håber, håber!, HÅBER virkelig også du får rykket, så vi kan se alle de lækre ting :0)
    Synd at du skal have så ondt, men håber virkelig du finder en løsning. Vi (jeg) elsker at have dig og dine stoffer (/tapeter) her!
    Stort tillykke med pigen!!
    Kærligst Barbara

    SvarSlet
  2. Stort til lykke med datteren :-) Og hvad er der i vejen med legeland? Er sikker på, at de har haft en fest!

    Og åh nej - bloglandklassikeren som tapet - det er jo et must have!!!!! GYS..... kan ikke vente!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. glæder mig til det indfinder sig på shoppen... det ser rigtig godt ud!

    SvarSlet
  4. Tillykke med din datter! :)

    Hvor ser det bare fint ud i grøn/lilla/blå det med hjerter og blomster! Jeg har det med gul baggrund og røde, lyserøde og orange hjerter.

    SvarSlet
  5. Gratulerer med din datter!
    Jeg elsker den rosa tapeten på det øverste bildet (:
    Jeg ble så glad for pakken jeg bestilte fra deg. Hvis du titter inne hos meg kan du se hva jeg har gjort med det ene stoffet!
    God kveld til deg :)

    Marte

    SvarSlet
  6. For sulan da! Det tapet MÅ jeg bare eje lidt af!!!
    Tillykke med datteren og pøj pøj med projekt flytning :)

    SvarSlet