søndag den 25. marts 2012

Ultimative give away

Jeg har rundet 500 læsere på min blog og det skal naturligvis fejres. Big time!
Tænk sig, et halvt tusind, gider følge med her!

Gevinsten består af stykker af mine bedste stoffer fra samlingen. Alle print findes i flere colorways, som er resultatet af mange års samleri!
Jeg tror vist nok man kunne sy det lækreste patcworktæppe, børnetøj, puder m.m. af disse lækkerier.

Reglerne er:
1 lod for at være/blive fast læser og lægge kommentar
5 lodder for at linke til giveaway´en via et indlæg på din blog eller i sidebaren. Ikke på undersider. Brug billedet herover.

Hvis mere end 200 deltagere, vil jeg diske op med endnu en lige så lækker præmie!

Alle kan deltage uanset land.


Ultimate give away, from my many years collected fabrics. Everyone can participate within and outside Denmark.
You get 1 ticket for being or becoming follower. And you get 5 tickets for linking to this giveaway from your own blog.


341 kommentarer:

  1. årh!! den må ikke løbe forbi! 5 lodder til mig!

    SvarSlet
  2. Åhh mums!! 5 lodder til mig også, tak!! :D
    Og stort tillykke med de mange læsere! :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med 500 følgere! Jeg deltager med 5 lodder :-)
    Hilsen Rakel Poulsen

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med så mange lodder jeg kan ;0)

    SvarSlet
  5. Den MÅ jeg da bare vinde... Drømmer om at være den heldige. Deltager med alle fem lodder!
    Kh Mia

    SvarSlet
  6. HAPS 5 lodder til mig og en plads til din give away i sidebaren på min blog.

    Stort tillykke med et halvt tusinde læsere, det er jo helt vildt fedt.

    Knus Mette

    SvarSlet
  7. Tillykke med de fortjente 500 faste følgere!!
    Og hold da ellers op en præmie, som du har fået fundet frem til anledningen!! Jeg smider 5 lodder i puljen og krydser fingre :o)

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Stort tillykke og sikke en skøn give away, jeg deltager med 1 lod og håber det er det heldige

    SvarSlet
  9. uuuh - hvor vil jeg gerne vinde. Sikke en fantastisk præmie!!! Jeg er med på 5 lodder.

    Og tillykke med de mange læsere :)

    Kh. Betine

    SvarSlet
  10. Halli hallo! Jeg må da helt klart prøve lykken her med alle 5 lodder i puljen :D

    SvarSlet
  11. Jeg tar selvfølgelig 5 lodd:) For en fantastisk premie! Og gratulerer med de mange lesere:)

    SvarSlet
  12. uhhh 5 lodder til mig:D

    SvarSlet
  13. Ih hvor fint. 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  14. Jeg prøver lykken med et enkelt lod. tak :)

    Kh

    SvarSlet
  15. Her må jeg bare være med! 5 lodder, tak. Jeg har linket i min sidebar.

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot. com

    SvarSlet
  16. Tillykke med det fine tal ;0)
    Sikke en masse dejlige farver,
    jeg vil gerne være med på 5 lodder ;0)

    SvarSlet
  17. Også til lykke med de 500 læsere herfra - jeg er en af dem!! Det er en fornøjelse at følge dig her - og handle med dig i øvrigt også! Nåh ja - og bytte med dig - jo!

    Lægger fem lodder - med tak og glæde.
    Helle.

    SvarSlet
  18. Øj for den! Helt sikkert 5 lodder!

    SvarSlet
  19. Uhh, hvor jeg da virkelig håber, at jeg bliver den heldige vinder... :o)
    Smider et lod i puljen... :o)

    SvarSlet
  20. Åh sikke en skøn Give Away. Jeg er med på 5 lodder :o)

    SvarSlet
  21. Aj hvor flot en give away. Snupper 5 lodder men kan først linke fra imorgen mandag :0)

    SvarSlet
  22. jeg hapser 5 lodder og håber jeg er heldig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  23. Sikke en skøn giveaway! 5 lodder ti mig - for den vil jeg da rigtig rigtig gerne vinde!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  24. Hold da fast en lækker give-away!!!!
    Jeg deltager med 1 lod og håber at det er nok til at blive den heldige :-)
    signelacour@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg deltager da med 5 lodder så :)

    SvarSlet
  26. Guf - det er hvad det er.. Kan drømme om hvad jeg kunne lave med al den herlighed..
    Jeg er nødt til at deltage med felst mulige lodder - 5 stk til mig. :)

    SvarSlet
  27. Lækkert lækkert lækkert!!
    jeg lægger 5 lodder i puljen og håber det er lykkelodder.

    SvarSlet
  28. Fantastisk... Jeg er klart med på 5 lodder.. xér alt jeg kan..!!

    SvarSlet
  29. All in med 5 lodder - og så skal der bare krydses fingre :)

    SvarSlet
  30. Jösses vilken give away! 5 lotter till mig tack! håller tummarna... : )

    SvarSlet
  31. Åhhh jeg håber på at et enkelt lod er nok :-)

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  32. Wow, eg vil gjerne delta!
    Er følger og linker, så da blir det full pott, 5 lodd:)

    SvarSlet
  33. super lækker give away - og tillykke med de mange læsere! jeg vil gerne deltage med så mange lodder der er muligt - men er lidt i tvivl om det er 5 - eller 6? :)

    SvarSlet
  34. Wauv. Tillykke med de mange læsere. 1 lod til prinsessen.

    SvarSlet
  35. nøj fed præmie!!! jeg deltager med 1 lod!!

    SvarSlet
  36. Tænk så meget lækkert man kunne lave!!!
    5 lodder selvfølgelig

    SvarSlet
  37. Tillykke....

    Jeg er med på et lod

    SvarSlet
  38. Super flotte stoffer man kan vinde!
    Jeg er da med... 5 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  39. Hold nu op hvor en fed præmie! Jeg vil gerne bede om alle 6 lodder.
    Har linket på forsiden: http://www.danagonia.blogspot.com

    SvarSlet
  40. Hei, jeg er med med 1 lodd :)
    Fin kveld til deg :)
    Hilsen Trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  41. wauuuuuu skøn skøn give away, det er jo lækkerier du har der.. jeg hopper i baljen med 5 lodder og går fra nu af med xxx fingre..
    Gitte

    SvarSlet
  42. Jeg deltager gerne med 5 lodder!

    Uhm.. en lækker samling...

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  43. Så flott blogg du har. Herlige barn og flotte ting du viser.
    Jeg vil gjerne delta med ett lodd hvis jeg kan :)

    SvarSlet
  44. Tillykke tillykke... Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder.. Og så vil jeg ellers gå igang med at krydse fingre.. :)

    SvarSlet
  45. Tillykke med dine mange lesere! Tenk å nå ut til så mange:-) Jeg er følger, og jeg linker, så da blir det vel 6 lodd? :-)

    SvarSlet
  46. Ej hvor er jeg ærgerlig over ikke at have en blog jeg kan linke fra! For det er da helt klart mig der skal vinde ;-) Deltager derfor desværre kun med et lod. marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  47. Hold da op... Den vil jeg meget meget meget meget meget meget gerne vinde. Deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  48. Ikke mindre end fantastisk! Jeg er med på 5 lodder:)

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne være med med 1 lod. kh. Louise@heldmann.dk

    SvarSlet
  50. WOW - men har heller ingen blog. Så desværre kun med et enkelt lod.

    Betina (didda172@hotmail.com)

    SvarSlet
  51. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  52. Jeg nupper 5 lodder for det vil jeg da rigtig gerne vinde:-)

    SvarSlet
  53. Det kan man da ikke lade være med at deltage i. Tillykke med alle dine 500 følgere. Jeg deltager gerne med 5 lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  54. Jeg er på med 1 lod. Sikke nogle skønne stoffer :-)

    Kh Nanna (steensgaard77@gmail.com)

    SvarSlet
  55. Lovely textiles! I have become a member and linked your website to my own blog!

    SvarSlet
  56. nøøøj - jeg er med på alle 5! - og så kæmpe tillykke med det halvt tusinde læsere! - fuldt fortjent:-)

    SvarSlet
  57. Jeg smider 1 lod i puljen, og håber at det lige præcis er det lod, du trækker :-)
    Kh Judith

    SvarSlet
  58. Jeg er da absolut nød til at deltage med alle 5 lodder - Krydser mine fingrer fra nu af:-)

    SvarSlet
  59. tillykke med de mange læsere!

    Jeg er på med 5 lodder.

    Kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  60. Jeg vil gerne være med på 6 lodder, har meldt mig som fast læser og linket :) Flot give away!

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
  61. så flott!! jeg er så klart med på 6 lodd!

    SvarSlet
  62. hold da nu helt op.. :) Super flot give away.. :) Deltager med 5/6 lodder.. Er både fast læser og har linket i sidebar på http://frugelvig.blogspot.com

    Kh Marianne

    SvarSlet
  63. MUMS!
    Fem lodder til mig, tak.
    :-) Maj

    SvarSlet
  64. 5 lodder til mig, og hermed er jeg også blevet fast læser af din skønne blog. Superskøn bunke stof:)

    SvarSlet
  65. 6 lodder til mig. Vil så gerne vinde:-)

    SvarSlet
  66. årh vildt nok.... 6 lodder til mig. :-) Hvis jeg er den heldige er min mail sarahauge@yahoo.dk
    Og mange gange tillykke med den 500 læsere, det er for vildt.

    SvarSlet
  67. Åhh jeg elsker de dejlige farver, når der solskinner udenfor! Det er bestemt MUST HAVE!! :D
    Snupper lige 5 lodder!

    SvarSlet
  68. Åhh vilken fin tyghög! 6 Lotter till mig tack!

    SvarSlet
  69. Jag följer via bloglovin och länkar via min blogg! Hoppas jag vinner! :)

    SvarSlet
  70. uha nogle lækre stoffer! Skynder mig at putte 5 lodder i hatten, tak :)

    vh avi

    SvarSlet
  71. Sikke en lækker bunke. Jeg snupper et lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  72. Uh, jeg skynder mig at lægge et enkelt lod i puljen og håber på det er et heldigt lod!

    /anja

    <a href="http://vonvogel.dk/blog/>Von Vogel Blog<\a>

    SvarSlet
  73. Hei. jeg deltar gjerne med et lodd. Flotte vårfarger!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Mangler jo egentlig ikke flere tekstiler, men det her kan en ægte stofnarkoman jo slet ikke sige nej til! Et lod til mig tak :-)

    SvarSlet
  75. sikke en fin blog og lækker give away!
    Jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  76. Wow, for en super premie!!! Jeg deltar med 5 lodder:)

    SvarSlet
  77. Drømmepremie! :) 5 lodd på meg. Håper jeg har vinnerlykke. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlet
  78. Så fantastisk! Gratulerer med så stort og flott tall! Jeg blir gjerne med i feiringen med 1 lodd, takk :)

    SvarSlet
  79. 5 lodder til mig tak :) Lækker lækker Give Away.

    /Eva-Maria
    Se gerne min Give Away på Buecking.dk

    SvarSlet
  80. FED give away! Vil gerne nuppe 5 lodder.
    Undrer mig iøvrigt over, at jeg ikke allerede var fast læser her...det er jeg nu :)

    SvarSlet
  81. länkat och anmält mig som "hängare" = 5 lotter.
    Håller tummarna så dom vitnar.

    SvarSlet
  82. Underbar give away. En lott till mig tack.
    MOna
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  83. Jeg napper et lod.

    Du ser ud til at lave nogle rigtig spændende ting med dit læder og farve - jeg skal da vist snuse lidt rundt herinde :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  84. Woop woop!! 5 lodder til mig lige med det vuns :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  85. Tillykke med de 500 læsere, og sikke en masse lækkert stof. Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  86. jeg vil gjerne ha fem lodd. Flotte stoffer du har:)

    SvarSlet
  87. Hvor fint! 5 vinder-lodder til mig, tak :-) Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  88. Vill gärna vara med o tar en lott .
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  89. en lott till mig!
    emma.cederberg@gmail.com

    SvarSlet
  90. åh, jag vill jättegärna vara med i din tävling. en lott! :-)

    SvarSlet
  91. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  92. Jeg snupper 5 lodder :-), mvh Anna (http://enmorblivertil.blogspot.com/2012/03/give-away.html)

    SvarSlet
  93. Flott! Ett lodd til meg :)

    SvarSlet
  94. Hejsan hoppsan vad kul. Fem lotter till mig. Heja heja!

    SvarSlet
  95. Fem lotter till mig tack!
    Jag följer dig sedan ett par månader tillbaka, dock inte via Google friend connect utan Google reader.

    Har länkat till dig via bild i min sidebar.

    SvarSlet
  96. Herlig bunke stoffer :) Fem lodd til meg!

    SvarSlet
  97. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder i din fine Give Away. Det er fuldt fortjent du har fået så mange faste læsere. Nyder at følge din blog.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  98. Rigtig lækker give away... Deltager gerne :) Napper 5/6 lodder i puljen. Er fast læser og linker med billede til din dejlige give away

    Tillykke med de mange nye læsere

    SvarSlet
  99. Jeg deltar med ett lodd!
    mettbjer@online.no

    SvarSlet
  100. Åhh vilka fina tyger!
    Jag länkar till din tävling på min blogg, 5 lotter tack:)

    SvarSlet
  101. Åh vilka härliga tyger, självklart vill jag vinna:) Jag skagenast bli följare och länkar såklart från min blogg. 6 lotter blir det va?
    /sara

    SvarSlet
  102. Sikke en lækker stak du har der- er da helt klart med på de 5 kodder:O)- har lånt billedet og linket i min sidebar:O)
    krydser krydser fingre
    God dag
    Smil fra rikke

    SvarSlet
  103. Hold da op! Det vil jeg gerne vinde!
    1 lod til mig tak

    SvarSlet
  104. Jeg er selvfølgelig med på alle 5 lodder :)
    Kh Line

    SvarSlet
  105. Stort tillykke med dine mange læsere - jeg prøver lykken med 5 lodder ;-)

    KH Laila

    SvarSlet
  106. Ihh hvor flot med så mange læsere. Jeg vil rigtig gerne være med på 5 lodder :-)

    Kh Pernille

    SvarSlet
  107. 5 lodder til mig, tak :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post72

    SvarSlet
  108. Jeg napper også fem lodder..... de er så skønne de stoffer ツ

    SvarSlet
  109. Kaster meg på med ett lodd. Mvh Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlet
  110. Lækkert lækkert. Jeg tager 5 lodder.

    SvarSlet
  111. Jeg har også 5 lodder nu (:
    Hvor er det en skøn give away!

    SvarSlet
  112. Stort tillykke.
    Jeg er med på 1 lod
    Kh wicki
    Wickinielsen@gmail.com

    SvarSlet
  113. Sikke et vidunder af en stof bunke :)

    Stort Tillykke med rundningen på bloggen.

    1 lod til mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil egentligt gerne bede om 5 ialt, har fået posted dette indslag på min blog på facebook :)

      Slet
  114. JAAA jeg er med!! 5 lodder, håber jeg er rigtig heldig :)

    SvarSlet
  115. Jeg vil gerne være med, med 6 lodder :)
    Sikke en fin giveaway..

    SvarSlet
  116. Oi, her må man jo være med! Jeg napper med meg alle 6 loddene!

    SvarSlet
  117. 5 lodder til mig :-). Det er jo VIRKELIG en lækker stak!!!

    SvarSlet
  118. Lækker bunke - prøver heldet med 5 lodder :)

    SvarSlet
  119. 6 lodder til mig! Kan ikke lade denne passere!
    Link m. billede er lagt her!
    http://saraju-susannegerlach.blogspot.com/

    SvarSlet
  120. Hapser 5 lodder! :D Har linket i sidebaren på min blog :)

    SvarSlet
  121. Hejsa

    Fed give away, jeg vil gerne deltage med 5 lodder =)

    Kig forbi min blog og se min give away =)

    SvarSlet
  122. Super lækker blog, super lækker give away :o) Jeg snupper 5 lodder :o)

    frkpoulsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sidder da helt og bliver i tvivl om det er 5 eller 6 lodder man kan deltage med i alt? Jeg har både tilmeldt mig som fast læser af din blog, men linket din give away.. ja det jeg kunne gøre for at deltage med så mange lodder som muligt :o)

      Slet
  123. Jeg er nu fastlæser og har kommenteret og linker til dig på min blog.
    Er det mon så 6 lodder (eller kun 5?). J
    eg er i hvert fald med - med alle de lodder man kan få.. for det er da en total lækker GiveAway :)

    SvarSlet
  124. Uuuuha en lækker lækker give away, som slet ikke skal gå min næse forbi :) Deltager med 6 lodder...

    Glæder mig til at fælge dig fremover, super fin blog du har!!!

    Kh. Frk. Høiriis / Jeanette

    SvarSlet
  125. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  126. uh, det var en skøn præmie, jeg er med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  127. Jeg deltager gerne med fuld skrue på lodderne! :)

    SvarSlet
  128. Jag är med. Jag älskar retro tyger.
    1 lott till mig tack. Kommentar o följare sen länge......
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  129. OMG! Det er da for lækkert... Jeg er helt klart med på 5 lodder:)
    God aften!

    SvarSlet
  130. Uhh må desværre nøjes med 1 lod, men krydser alt hvad jeg kan

    SvarSlet
  131. Hvor er det fantastisk :) Tillykke med de velfortjente læserantal. Super flot blog du har !

    Jeg har tilmeldt mig som fast læser med min googlekonto (maria krumbæk)
    Hilsen
    Maria :)

    SvarSlet
  132. Jeg er SÅ meget med på 5 lodder, mums det ser lækkert ud.

    SvarSlet
  133. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  134. melder mig til, 5 lodder ;-)

    SvarSlet
  135. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    5 ticket
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  136. 5 lodder til mig tak! Jeg elsker dine stoffer du viser frem, og håber jeg er heldig at vinde lidt af dem :o)

    SvarSlet
  137. uhh så må jeg have 5 lodder. elsker stofferne de skal nok falde i god jord hos mig.

    SvarSlet
  138. Lækker lækker stofpakke. Den ville lige være perfekt til det tørklædeprojekt jeg går og drømmer om at få lavet snart...
    Så 5 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  139. Jeg ville elske elske vinde din giveaway! :)
    Min egen stofsamlig er meget ny og lille desværre..
    Er med på 6 lodder :)

    Krydser fingre! :)

    Kig evt. forbi og deltag i min giveaway :)

    SvarSlet
  140. 5 lodder til mig
    Håber jeg er heldig

    Kærlig Hilsen Heidi

    SvarSlet
  141. Jeg vil da også rigtig gerne være med - tager alle fem lodder og håber at det er nok. Lægger linket i løbet af aftenen. Super lækker give away.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  142. Hei :)
    Jeg deltar med ett lodd.
    Kjempefin giveaway! :)

    -God fredag-

    SvarSlet
  143. Hej jeg er ny blogger, så det med at linke skal jeg nok få lært... deltager med 1 lod, det er en meget fin give away... Lone

    SvarSlet
  144. Det er bare super lækkert. Jeg deltager med 5 lodder og krydser både fingre og tæer for at min symaskine får noget at så i. Hilsen Maria

    SvarSlet
  145. Et KÆMPE lod til mig...
    Kører selv en retro giveaway af slagsen, hvis det frister...

    SvarSlet
  146. Jeg tager lige et lod her :) god påske

    SvarSlet
  147. Jeg må helt sikker være med her. Jeg napper 5 lodder. Og god påske

    SvarSlet
  148. Uh jeg deltager også - er uden blog så kan kun snuppe et enkelt lod :-)

    Betina (didda172@hotmail.com)

    SvarSlet
  149. 5 lodder :) God helg fra Tina.

    SvarSlet
  150. Jeg er på med alle de lodder man kan have ;)

    SvarSlet
  151. De skønneste stoffer..... Dem ville jeg da gerne vinde til at kunne bruge på mit krea værelse.

    1 lod til mig......

    /Jane

    SvarSlet
  152. Har desværre heller ikke nogen blog...så 1 lod til mig.

    UAH det er en FED præmie.

    SvarSlet
  153. Jeg delta med et lodd.
    sara-hauge@hotmail.com

    SvarSlet
  154. 5 lodder til mig, tak. Krydser fingre.

    SvarSlet
  155. Hej

    Jeg er helt sikker med på 5 lodder, så nu er det bare at krydse finger.

    Kh Mette

    SvarSlet
  156. HÅBER mit ene lod er vinderloddet!

    SvarSlet
  157. Wow - vilka fina tyger!
    Jag är gärna med och tävlar - 5 lotter till mig tack:)
    /Lena

    SvarSlet
  158. Hejsa

    Skøn skøn Give away.
    Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  159. Ett lodd til meg :)
    <3lig Miriam

    SvarSlet
  160. Hi!

    I love love love the fabrics!!
    So i am in!
    x
    Else

    SvarSlet
  161. Sikke en lækker præmie!!

    SvarSlet
  162. Jeg vil SÅ gerne vinde - deltager med 1 lod og håber det er det der skal til :o)
    God påske

    SvarSlet
  163. oj oj oj va fina tyger du har! Är ju så man svimmar typ. Jag vill jättegärna vara med och tävla. Hade nog gråtit en skvätt av lycka om man vunnit :) Din blogg är toppen! Skriver om det på min blogg sen undrar jag hur du räknar fast läsare? Att man går med i nåt då?

    SvarSlet
  164. jag vill vara med med en 1 lott!!
    Åh vilken härlig blogg kul att ha hittat hit :)
    ylva.bjorkman@gmail.com

    SvarSlet
  165. Hi from Australia. I follow you now. Please check out my blog and follow too if you like :-)
    http://whatsherrymadetoday.blogspot.com.au/
    sherryws (at) dodo (dot) com (dot) au

    SvarSlet
  166. Jag är självklart med och tävlar om de härliga tygerna! Jag ha länkat i min blogg! http://pysselipyssel.blogspot.se/

    SvarSlet
  167. Hei! For en kjempeflott premie! Jeg deltar gjerne! Har ikke blogg selv så et lodd på meg:)

    SvarSlet
  168. Jeg er med på 5 lodder, måtte lige købe mere lagerplads fra blogger før jeg kan lægge link op, det kan tage et døgn. :)

    SvarSlet
  169. Dikke en skøn præmie! deltager med 5 lodder :)

    Jensenskreationer.blogspot.com

    SvarSlet
  170. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  171. Så flott premie! Liker også bloggen din, så jeg vil gjerne følge den. Tusen takk, 6 lodd :)

    SvarSlet
  172. jeg må da være med på alle 5 lodder!! Sikke en lækker bunke :D

    SvarSlet
  173. Jeg snupper da helt klart alle fem lodder!!! SUPER vild give away - og dejlig blog, som jeg glæder mig til at følge!!

    SvarSlet
  174. Härlig blogg och underbara tyger! Kommer att följa dig och länkar till Facebook!
    / Emily

    emilybiveland@gmail.com

    SvarSlet
  175. Jeg er med på 5 lodder.
    Tillykke med de mange læsere.

    SvarSlet
  176. Puuhhh, jeg får helt gåsehud over den skønne bunke stof :-) Og tillykke med de mange læsere, jeg skynder mig at lægge 5 lodder i puljen og krydser fingre!

    SvarSlet
  177. Hold da op for nogle fristerier håber jeg er den heldige ;0) 5 lodder hapser jeg
    kh Mille

    SvarSlet
  178. Underbart! Jag kan absolut inte motstå frestelsen och vill gärna ha 5 lotter! Och med en sån tjusig bild blir min blogg bara snyggare så det är ju ännu lyxigare.:)

    SvarSlet
  179. 5 gode lodder til mig tak:-)
    /Eline

    SvarSlet
  180. Fantastiske stoffer! Jeg er med med 5 lodd :)

    SvarSlet
  181. 5 lodder til mig :-)

    Super lækkert stof, håber at jeg bliver den heldige!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  182. Uh, det vil være lækkert at få fingre i den stak ;-)
    Jeg snupper alle de lodder jeg kan få om det så er 5 eller 6 :-)
    God påske!

    SvarSlet
  183. Jeg vil også deltage med 5 lodder, og håber jeg mon har lidt held med mig, ville elske at ege de skønne stoffer :) jeg har det helt rigtige projekt til de fine stoffer, et tæppe med en stor skøn ugle, som selvfølgelig skal sys på min nye symaskine :)

    jeg krydser alt der krydses kan, og ønsker dig stort tillykke med de mange følgere.

    Mvh Sara

    SvarSlet
  184. Tillykke med alle læserne. Jeg smider 5 lodder i bunken! :)

    SvarSlet
  185. 6 lodder til mig :) jeg glæder mig til at læse med.

    SvarSlet
  186. Wiiiii!!!!! Et lod til mig, tak:-)

    SvarSlet