søndag den 11. marts 2012

Stoffer i mit liv

Lørdag var en ret eventyrlig dag for mig.

Efter en masse dage med syg barn, for lidt søvn og alt for lidt energi kulminerede ugen med at min mor blev indlagt og akut opereret i benet. Det med min mor bliver en længere proces, men hun kommer ud på den anden igen. Hun er eller altid den som hjælper mig til at få hverdagen til at hænge sammen og med at gå på posthuset m.m.
Begge børn skulle af sted på weekend 2 steder langt herfra, hvilket betyder at fredag og søndag går med transport frem og tilbage. Som nu i skrivende stund hvor jeg sidder i toget mod København.

Men lørdagen var min! Jeg havde besøg af en kollega som af og til hjælper mig med at tage billeder af mine stoffer og tapeter, da jeg er ret elendig. Mit kamera er ikke det mest up to date. Det er tæt på at være fra det forrige årtusinde. Som tider føler jeg mig som den eneste blogger der bruger et kompakt lommekamera. :-)

Dagen gik med at have fingrene i stoffer. Det var så skønt! Scenariet må have mindet en lille smule om Joakim von And der tager en svømmetur i pengetanken og derefter sidder og stabler mønter i stakke!

Forårssolen i min stue, forårsfarvet tekstil og mig

Her bliver der lagt op til noget sortering af prints i forskellige colorways

Er det ikke et smukt syn? Og jeg er langt fra færdig! Der kommer meget mere.
Gyldne solfarver!
I gang med at skære stof. Og nej jeg ryger ikke! Tobaksdåse i baggrunden er noget jeg er begyndt at  samle på, for de har en bedre størrelse en chipsrør. De skal beklædes med smukt papir og bruges til opbevaring.

5 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste med et kompakt lommekamera - Det er også sådan et mine billeder kommer fra:-) Det ser ud til at have været en super dejlig lørdag - Og god bedring til din mor:-)

    SvarSlet
  2. Fedt billede af dig bag det gule retrostof..smiiler.

    SvarSlet
  3. Ah..sikke en god lørdag! Jeg forstår din passion for smukke stoffer- og det ser ud til at du har mange af dem :-)

    SvarSlet
  4. Sikke dog et stort arbejde, men jeg forstår dig bestemt. Skøn skøn afhængighed at have :-)

    SvarSlet
  5. Ja jeg bruger altså bare en Iphone til at fotografere med; men resultatet er nu også derefter.

    SvarSlet