tirsdag den 20. marts 2012

Print i flere colorways

Jeg har tidligere skrevet om colorways, som er de farvekombinationer et print bliver lavet i. Det bliver som regel lavet i 3 colorways.
Så er det jo sjovt når der dukker nogle op i endnu flere farver. Er det fordi det er gentrykt? Eller er det fordi nogen har ladet sig inspirere? Det er sjovt at sidde og finde rapporten og finde forskellighederne.

Dette er i øvrigt mit all time favorite! Jeg har det også i lilla og det var mit første stykke retrostof, som fik mig til at begynde min samling.

Hvis du har dette stof i andre varianter er jeg meget interesseret!

Her er den blå, grønne og gule identiske.
Den pink og den brune er begge anderledes. Men ligner ufatteligt meget!

8 kommentarer:

  1. Det findes også pink med hvide blomster.. har haft det helt sæt i det.. kan se om jeg kan finde pudebrtrækket :-)

    SvarSlet
  2. Åh, det vil jeg gerne købe!

    SvarSlet
  3. Åhh vad roligt att hitta likadana tyger i flera färgställningar. Jag har inga av dem du visar men de var hemskt fina!

    SvarSlet
  4. Hej Junette- jeg har små stumper tilbage i en lyserød med hvid- du kan se det her i et dårligt foto: http://enafdagene.blogspot.com/2011/08/lyserdt-og-grnt-stof-pa-lager-og-lidt.html det er nr 5 fra oven og her http://avlebavle.blogspot.com/2011/09/endnu-en-stofpakker-er-ankommet.html hvor resten af mit stof af den farve er endt :-)

    SvarSlet
  5. åh- det blev nogle dårlige links- må jeg spørge om du har købt de 5 andre i Danmark- de er bare superflotte-

    SvarSlet
    Svar
    1. Må jeg købe noget af dig? Evt bytte?
      Jeg har købt i DK, UK og USA.

      Slet
  6. Jeg vil gerne bytte lidt af det der er tilbage, 60*130? Vil du af med stykker af dine så det går op? Skriv gerne på ebi@bdk.dk :-)

    SvarSlet
  7. Hvor fedt at du viser det frem! Tak :-) Jeg er ret dårlig til at se, om det er det samme... men i Blogland kan man næste altid finde endnu et eksemplar selvom man troede, at det var en komplet samling.

    Kh. Mette

    SvarSlet