torsdag den 8. marts 2012

Nyt på flere fronter

Her er lidt stille for tiden, for jeg har godt nok fået hænderne fulde.

Jeg har besluttet mig for at fortsætte min samling af retromønstre på tekstil og papir. Også selvom det betyder at jeg nu skal til at være momsregistreret, fordi at SKAT har vurderet det kan blive en overskudsforretning. Det må tiden vise. For mig er det hip som hap, jeg vil bare gerne være samler. :-) Ok, helt ligemeget er det ikke, men jeg har jo ikke rigtig andet valg end at rette ind.

Så det betyder at jeg skal have styr på en helt masse ting. Samtidig med at jeg har 1000 tanker der svæver omkring virksomhedsstart, så har jeg haft sygt barn hele ugen. Det har resulteret i hjemmesysler, med fingrene i de nyeste tekstiler. Nogle prints nærmer sig komplette samlinger af alle colorways. Det er lidt vildt!

Som sædvanlig kan du også finde disse prints i shoppen.




4 kommentarer:

  1. Ihh Junette - sådan en cliff hanger - du må vise de der samlinger af color ways frem! Jeg har på fornemmelsen, at nogle af dem findes i rigtig mange farver!! Hvordan finder du ud af, hvor mange der findes?? Jeg synes, at jeg bliver ved at opdage og finde nye :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Som regel, og ingen regler uden undtagelser, så bliver et print lavet i 3 colorways.
      Hvis det så er en bestseller, kan producenten måske få lyst til at lave det igen den næste sæson. Så er vi oppe på 6.
      Så er der nogle prints som er så kraftigt "inspireret" af et andet at man næsten ikke kan se forskellen. Man ser kun at farverne er anderledes. Så der vil der måske være endnu flere farvekombinationer, af noget som ligner samme print.

      Men altså, som udgangspunkt så kan man regne med 3 eller evt. 6 colorways.

      Slet
  2. Hvor er det skønt at høre at du ikke smider håndklædet i ringen til trods for en smule modgang - Tro mig det er jeg rigtig, rigtig glad for:-)

    SvarSlet
  3. We are a group of volunteers and starting a new scheme in
    our community. Your web site provided us with valuable information to work on.
    You've done an impressive job and our whole community will be grateful to you.

    Also visit my web page - how to get lot of followers on instagram

    SvarSlet