lørdag den 17. marts 2012

Mere modig

De sidste aftener efter ungerne er lagt, har jeg malet lidt flere armbånd. De sidste dage har budt på lidt mere sygdom i form af blærebetændelse. Og hvor er det bare en fornøjelse at få afledt tankerne lidt, fra alt det der trækker tænder ud, med mine kreative sysler. Er så taknemmelig for den gave!

Min mor er kommet hjem fra hospitalet og ungerne og jeg skal om og besøge hende i dag. Så håber jeg på at vi kan få sat trykknapper i de nye armbånd.

De andre armbånd fra de forrige indlæg, har jeg malet på kunstlæder som ikke er så dyrt et materiale. I tilfælde af at jeg ikke kunne styre penslen. :-)

Men nu er jeg mere modig og maler nu på rigtigt læder!
Billede 1 og 3 er mine favoritter.

Hvilket armbånd kan du bedst lide?






8 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst li' billede 3... Det er lige mig (bortset fra at jeg aldrig går med armbånd - har masser, men bruger dem ikke)

    SvarSlet
  2. Jeg holder også på nr. 3. Hvad koster det?

    SvarSlet
  3. De kommer nok til at koste 100 kr +/-, afhængig af tidsforbrug og kvalitet.

    SvarSlet
  4. 1+2+4 er mine farvoritter! :D De er skønne!
    Jeg har en go bog som jeg udlodder i min give away, kom forbi og vind! Lidt mere som du kan bruge tiden til :)

    SvarSlet
  5. Jeg er lige som dig selv, mest til arbånd 1 og 3. Det første giver mig nogle indianer-associationer - det er lidt jovt. Det 3. er bare vanvittig flot - sikke en evne du har. :)

    SvarSlet
  6. nr 3 er også min favorit, de er super flotte !

    SvarSlet
  7. Helt klart 3! :-)

    SvarSlet
  8. Jeg er også med på 1 og 3 - de er så fine! :o)

    SvarSlet