torsdag den 9. februar 2012

Prinsesse = soo last year!

Min lille vilde Sigurd på 4 år, har givet mig lidt af en udfordring.
Han vil være en helt til fastelavn. Han har forelsket sig i en helt bestemt helt. Nemlig ham som han kalder stenmanden. Det er The Thing fra Fantastic Four.
Sidste år ville han være prinsesse og fandt sig den fineste lilla sag med glimmer og tyl. Nu tror jeg vist nok at piben har fået en anden lyd og der er taget skarp afstand fra det pyntede og glittede! Nej, nu er det rå muskelkraft!

Som så ofte før, er eBay min ven i nøden og jeg har bestilt et kostume til ham. Jeg tænker at det er spild af tid at prøve Fætter BR. Deres heltekostumer rækker vist kun til Spiderman og Ben10. :-)



4 kommentarer:

  1. Meget fint kostyme til en fastelavnsbevidst lille mand :o) Min den yngste VIL være Batman - der må være noget med de helte....?

    SvarSlet
  2. Ja, eBay er fantastisk til alternativ udklædning. Min søn ville for et par år siden være Sportacus fra Lazytown (var på tv2 på det tidspunt) og der måtte jeg også ty til eBay for at finde det! :)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er det godt! Hurra for teknologiens hjælpende hånd når prinsessekjolen skal ha' en anden lyd :-)

    SvarSlet
  4. Hvor SEJT! JEg er helt solgt. Fantastisk du har opsporet det kostume:)
    Kh. MiA

    SvarSlet