torsdag den 2. februar 2012

Fabric of the week på Spoonflower

Nu har jeg for første gang givet et bidrag til Spoonflowers ugentlige konkurrence!
Temaet var 4-farvet Art Deco mønster. Nu er jeg spændt på om jeg får nogle stemmer.

Det er altid spændende om andre kan lide det man laver. Det er langt fra mit bedste print, men det er også en god øvelse på det personlige plan, at lære at alting ikke behøver være genistreger. Mindre kan faktisk også gøre det. Desuden, skal jeg også huske på, at det som jeg synes er fantastisk, synes andre måske er afskyeligt. Smag er forskellig, så derfor skal man ikke dømme sig selv for hårdt. (Siger jeg til mig selv).

Her er mit bidrag:



4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Interesant mønster:)

    Når du skaber dit mønster, gør du det via Photoshop, eller kan man bruge andre redigerings/billedbehandlings programmer?

    SvarSlet
  3. Jeg synes, at du har ramt art deco både farve og form mæssigt, det er en interessant og desværre overset stil. Rigtig flot!

    SvarSlet
  4. Mia, ja jeg bruger Photoshop. Illustrator kan også bruges, men jeg foretrækker Photoshop. Der er sikkert andre programmer som kan bruges, men ikke nogle jeg kender til.
    Jo, der er Gimp, som er gratis. Men har altså ingen erfaring med det.

    Tak, Margit. Jeg synes også Art Deco er meget interessant! Måske du kan svare på Mias spørgsmål, bedre end jeg? :-)

    SvarSlet