torsdag den 9. februar 2012

Du kan stadig lige nå det

Så er det i morgen (aften) jeg trækker min giveaway med mit stof med dyrebørn!
Jeg er vildt glad for at så mange vil deltage og ønsker at få fingre i dem. Du kan stadig lige nå det!

Jeg er samtidig megastolt og glad for at jeg har solgt 6 sæt, 3 til Danmark og 3 til Japan! Tænk at noget jeg har tegnet og designet, vil andre betale for. Altså, det lyder måske ikke som noget særligt, men det er det for mig!
Jeg har ikke i mit voksenliv tegnet. Jeg har haft lyst, men jeg har ikke turde. Fordi jeg har været så bange for at tegne grimt eller skævt. (Den negative side af perfektionisme, man lader bare være pga angsten for at fejle :-/ )

Jeg startede tegneriet på et tidspunkt i min "karriere" som langtidssygemeldt. Og jeg har tegnet under undervisning på afklaringskursusforløb. Jeg har tegnet, når jeg har været indlagt og ligget i en hospitalsseng med gamle og døende omkring mig. Og jeg har tegnet i venteværelser. Hos læger, sagsbehandlere, diabetesambulatoriet, psykologer og psykiatere. Jeg har tegnet i toget, når jeg har været til behandlinger udenbys. Når jeg har pendlet mellem Vejle og København, når min søn skulle på weekend hos sin far. Jeg har tegnet med mine børn, når jeg ikke har haft kræfter til andet.
Tegneriet har ikke fjernet sygdom. Men jeg vil vove den påstand at det har holdt sindssygdom på afstand. Og det er vistnok lidt af en gave, jeg der har fået. :-)



3 kommentarer:

  1. Kære Junette

    Jeg er bare så glad for at du igen har haft tid/lyst og mulighed for at tegne. For det gør du virkelig godt! Jeg glæder mig helt vildt til at modtage dine små skønne dyrebørn, og ikke mindst til at se hvad jeg finder på at lave med dem:-)

    Dorthe

    SvarSlet
  2. De er SÅ fine!!
    Jeg glæder mig meget til at modtage dem -og så er to af dine danske købere da lige kommet frem hva' :0)
    Håber der kommer flere tegnerier fra din hånd!

    SvarSlet
  3. De er virkelig skønne - og ja det er en gave, du har der:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet