lørdag den 7. januar 2012

Sy weekend

Weekenden skal tilbringes med min dygtige og sykyndige mutti!
Jeg er så spændt på at få lavet noget ud af mine stoffer som jeg selv har designet udfra tegninger fra min hånd.
Stofferne blev vist frem i går, men de tåler absolut en tur mere!

Zentaglestoffet her aner jeg ikke hvad jeg skal stille op med. Nogle idéer?

Tern, blomster og kittys går vel til ca. alt. De skal nok blive brugt!

Nuttede dyrebørn. 

Her hænger min lille favorit blandt de nuttede væsener. Han skal blive til noget jeg har med mig i hverdagen.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det noget skønt stof du har fået lavet, glæder mig til at se hvad du får ud af det. Egernet er min favorit, det kunne blive til en skøn pude i min sofa, evt. m brunt retrostof som ramme:-).

    Knus Tamra

    Ps har lavet et indlæg om stoffer fra dig (mandag)

    SvarSlet
  2. Super. Det glæder jeg mig at se :-)

    SvarSlet
  3. De er så fine de stoffer der!
    Har selv kigget på spoonflower et par gange - men mine tegneevner er gemt godt væk.. sådan helt væk!

    Det sort/hvide kunne være vildt flot som foer i en jakke feks., en bred kant på et (evt fleece)tæppe eller nogle puder til sofaen (evt. med en farvet tittekant).. Just some ideas..

    SvarSlet
  4. Hej :)

    Hvor sejt, at du selv har designet stoffet :) jeg ved slet ikke hvordan sådan noget fungerer, men sejt er det!

    God fornøjelse og god weekend!

    Kh. Jenny

    SvarSlet