mandag den 30. januar 2012

Regnbue øreringe

Jeg har kastet mig over en ny kreativ syssel. At lave smykker.
Jeg har købt nogle vintage perler i neonfarver m.m. og suppleret med acrylperler og sølvfarvet duttelut.

Er ret tilfreds med resultatet og overvejer at sætte dem til salg. Har det mon interesse?
Som sædvanlig har jeg ikke tænkt over hvad det skulle ende op med og hvad det skal bruges til, men fokuseret på processen og på at lave noget, som holder mig i gang og som får tankerne væk fra mine smerter.
At lave positive aktiviteter er en af de teknikker jeg har lært, som skal hjælpe mig til at overkomme livet med en kronisk sygdom (BDS).




4 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte og sikke nogle skønne farver, man kommer nærmest i forårshumør :o)

    Dejligt at du har fundet noget der kan lindre dine symptomer lidt!

    Kh. Irene

    SvarSlet
  2. De er fine :)
    Jeg laver også smykker og personligt ville jeg finde en anden ørekrig i stedet for de der "franske ørekroge" med den lille kugle under øjet/over vedhæng?

    Hvorfor? Fordi jeg synes de ser så billige ud og kender prisen og kvaliteten på dem i Panduro (som bliver akt for hurtigt sorte og er så skrøbelige og uens), men det er jo bare min smag. Der findes så mange der er pænere og mere holdbare (og kortere så vedhæng kommer tættere på øret)..

    SvarSlet
  3. Og jeg bruger så nogen ala dem her (men køber dem faktisk oftest i JigSaw i Vejle hvor de koster 15 kr pr par - men så kan heg selv vælge)

    Nå - må ikke sætte link ind fra mobil. Hos nordicbeads.com hedder de ørekrog m/perle 925S

    SvarSlet
  4. Alice, tak for tippet om ørekrogene. Vil købe nogle andre næste gang!

    SvarSlet