søndag den 8. januar 2012

På tørrestativet

Der er gang i den helt store oprydning hjemme hos min søde mor. Der bliver vasket og tørret og luftet. Mange af mine retrostoffer er fundet i original emballage. Så de stinker af fortidens imprenering og fyrre års hengemthed. De skal lige vaskes inden de ryger til salg. Som sædvanlig overvurderer jeg min egen udholdenhed. Jeg er så taknemmelig for det makkerskab jeg har med min mor. Der er ingen løftede øjenbryn over at mit bidrag til arbejdet bliver udført i vandret position.


Published with Blogger-droid v2.0.1

4 kommentarer:

  1. Uh har du mere af det gul/brune blomstrede til salg som jeg kan nå at få med det andet?
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Ja. Jeg har et helt lagen. Jeg kan vente med at sende, til jeg har lagt alle de her stoffer på.

    SvarSlet
  3. Ja. Jeg har et helt lagen. Jeg kan vente med at sende, til jeg har lagt alle de her stoffer på.

    SvarSlet
  4. Ihh det i midten... det ser for lækkert ud!!

    SvarSlet