tirsdag den 31. januar 2012

Nyt gammelt på hylderne

Har lige lagt endnu en bunke stof til salg i butikken.
Januar har været helt tosset med bestillinger. Jeg synes det er så sjovt, hvordan der kommer ordrer fra hele verden: Sverige, Norge, England, Tyskland, Holland, Frankrig, USA, Canada, New Zealand, Sydkorea, Australien og Japan. Jeg har fået flere bestillinger fra Fukushima i Japan, og den undrer mig lidt, for er det ikke spærret? Måske der i Japan er flere Fukushimaer, ligesom vi har flere Nykøbing´er og Viby´er. :-)

Min mor hjælper mig med at pakke og sende bestillinger, mens jeg tager mig af den mere tekniske/administrative del. Hun er ikke så god til engelsk, så hun bruger google translate når hun printer bestillinger. Derfor er der røget breve afsted hvor der står "skib til:" istedet for "ship to:". Det er fisme sjovt og man kan jo bare smile overbærende og kærligt af det!

New old stuff

7 kommentarer:

  1. Du frister gør du... når jeg får råd - så køber jeg en kæmpe bunke lækkert stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg frister. Men det er kun fordi jeg selv er blevet fristet, så det var ikke mig som startede! :-D

      Slet
  2. Uh, den lilla er skøøøøøøøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det er den øverste lilla, så ja. Det er et af mine yndlingsprint.

      Slet
  3. Hej, skøn blog du har. Fandt den hos marolle. Kan se du har en søn der hedder Sigurd, har også en lille mand på 6 mdr. med det lækre navn! Det er ikke så tit man hører det. :-)

    Iøvrigt lækkert stof!! Men jeg må holde lidt igen med at købe, har brugt en del penge på stof den sidste tid. Så noget af det skal vist bruges i stedet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Melder mig som læser :)

      Slet
    2. Velkommen til. Min bedstefar hed Sigurd, så derfor var det oplagt at min søn skulle hedde det. Elsker det navn! :-)

      Du er velkommen til at deltage i min give away på mit stof af eget design, hvis du ikke allerede har gjort det.

      Slet