fredag den 6. januar 2012

Nu skal i bare se løjer!

Nu skal i bare se løjer
Her kommer der stoffer som støjer!

Posten er lige kommet med en gammel Spoonflower bestilling som har været undervejs over en måned!
Og sikke en bestilling. En ting er at se noget på en skærm og hvad min egen printer kan printe ud. Men at få det trykt på stof er en helt anden ting. Fungerer det i stort format? Hvad med farverne?
Jeg er SÅ stolt af mig selv lige nu, for det ser for fedt ud!
Her er hvad mit eget lille lommekamera kunne lave af billeder:

Mønster som opstod mere eller mindre tilfældigt, da jeg ville lave en "mønstre i Photoshop tutorial"

Mønster lavet ud fra en af mine zentagle tegninger

Tegninger af nuttede dyrebørn som jeg lavede sommeren over. Jeg tænker at de kan bruges på puder. Den lille blå kanin skal jeg selv have en pung/penalhus/clutch ud af.


Hvad siger I? Har jeg ikke god grund til at være ekstra stolt af mig selv i dag?

13 kommentarer:

  1. hvor er det bare flot, Junette! Og jo, du kan være superstolt!!!!

    Jeg fik også Spoonflower post forleden, det var dog ikke mine egne prints som dine, så slet ikke så sejt.
    Men det var godtnok også længe undervejs! Hvor lang tids levering plejer en Spoonflower ordre at have?

    SvarSlet
  2. Jeg har kun bestilt 2 gange. Der har det taget en måneds tid. Denne gang 5 uger, men der har jo også været jul.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare nuttede! Dyrerne minder mig rigtig meget om en bog jeg havde som barn, der hedder "Skal vi lege læge" (skal bestemt ikke misforstås) her er det alle de søde og nuttede bamser der kom under kærlig behandling. Tror den var et genoptryk fra 50'erne.

    SvarSlet
  4. Ih hvor er de flotte allesammen! Jeg er især vild med dit zentangle-stof. Glæder mig til at se, hvad det bliver til:-)

    SvarSlet
  5. synes du kan være stolt for de er vildt flotte :)

    SvarSlet
  6. Wauw - du er så møgsej!
    Kunne ikke huske på hvilken blog det var jeg havde forelsket mig i de skønne dyr, og så dukkede de da lige op igen, dejligt!
    Kunne du fristes til at printe dyrene (mod betaling eller bytte) så de kan komme i glas og ramme på Bastians kommende værelse?

    Stort skulderklap til dig for dine smukke kreationer - du skal være SÅ stolt af dig selv :-)

    Kærige hilsner, Louise

    SvarSlet
  7. Tak for roserne. Det betyder ekstra meget lige for tiden.
    Louise, jeg har selv tænkt på at få dem printet, men jeg har bare ikke lige fundet ud af hvor og hvordan og hvad det koster. Men det må jeg vel til at finde ud af, for de er vist for gode til bare at ligge gemt i min mappe. :-)

    SvarSlet
  8. GoGo Junne! Cute Animals Rule! Wink-wink fra Farmen

    SvarSlet
  9. Du kan sagtens være stolt. Det ser super fint ud.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  10. Årh, jo, i hvert fald! Helt vildt seje (farver i de) prints. :-)

    SvarSlet
  11. Hvor er det fint - er så vild medde nuttede figurer og at se dem på stof er da møg blæret :-)

    SvarSlet