mandag den 16. januar 2012

Nu kan du vinde dyrebørnene!

Det er længe siden der har været en give away her hos mig, selvom der egentlig har været meget at fejre på bloggen.

Jeg har fået nyt navn fra Hverdagsmønstre til Pattern Like. Ambitionen er knap så meget hverdag og meget mere af min kærlighed til mønstre. Bloggen har med navnet også fået nyt layout.

Jeg kan også fejre min opstart af Etsy butik. Det er gået over alt forventning! Og det var ikke gået uden hjælp fra mine nærmeste.

Jeg har desuden fået printet noget stof hos Spoonflower, som fik mig til at falde lidt bagover af begejstring. Det var især dyrebørnene, som i særlig grad repræsenterer min naive og farveelskende stil. 

Det er netop dyrebørnene som du kan vinde i denne give away.

Reglerne:
1 lod for kommentar.
2 lodder for kommentar + tilføje mig til din blogroll
3 lodder for kommentar + tilføje til din blogroll + link til denne give away (du må bruge billedet herunder)


Eksempler på hvad jeg har brugt stoffet til. Glæder mig til at se andres fortolkninger!

56 kommentarer:

  1. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER det stof
    Har ingen blog, så det må blive et enkelt lod

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Wauw, en feeed give-away. Det er så lækkert, det stof!
    2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  3. Mums mums 3 store lodder til mig.
    KH Charlotte

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  5. Søde Junette!
    Jeg har slet ikke fået skamrost dig for de fantastiske dyr og dine fine stofdesigns! Det er en hel utrolig energi du lægger for dagen og dine skønne tegninger smitter med livsglæde og lyst til leg med farver!

    Jeg ville ELSKE at vinde dine smukke dyrebørn, og er sikker på at jeg nok skal finde noget at bruge dem til!

    Jeg smutter naturligvis herfra med alle 3 lodder - jeg skal jo kun linke, de andre ting har jeg helt styr på! ;-)

    Ha' en rigtig dejlig dag, farvestrålende kvinde!

    KRAM

    SvarSlet
  6. hold da op hvor de er søde, 3 lodder til mig, og tillykke med alle de ting du har gang i:)

    SvarSlet
  7. Ej hvor er de skønne! 2 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  8. Åhh det är såå fint det mönstret! Jag vill hemskt gärna vinna och satsar på 2 lotter.

    Jag har redan köpt i din etsy-butik och är supernöjd! Såå fina tyger och snabb leverans. Tusen tack!

    SvarSlet
  9. Jeg deltager gerne med 2 lodder... Jeg synes simpelthen det er sådan et fantastisk design du har lavet dig her - og jeg synes også at din Etsy-shop er fyldt med fantastiske ting... jeg er jævnligt inde for at kigge, selv om der enendu ikke har været penge til at købe :0(

    SvarSlet
  10. Vil også gerne være med. 1 lod til mig :o)

    Hvor er det altså bare sødt.

    SvarSlet
  11. Jamen det bliver til to STORE lodder til mig så :-)

    SvarSlet
  12. Jeg er med på 3 lodder. Super fine dyrebørn. Det skal jeg nok få brugt til noget fornuftigt:-)
    Kh. MiA
    ps. Tillykke med butikken! Må straks der ind og ose.

    SvarSlet
  13. Ih, hvor fint! De er bare så skønne!! Jeg er med på 2 lodder! :)

    SvarSlet
  14. 2 Lodder i hatten fra mig :)
    Håber jeg er heldig...
    Smil fra Pia

    skatterenshyggekrog.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Lækkere motiver .... 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  16. Ej hvor fantastisk, så fed en Give Away!! 2 lodder til mig:D

    SvarSlet
  17. E´j, hvor er de søde:)
    Hopper med med 1 lod.

    Maja-Louise
    m-lhc@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Ih hvor ville de være fantastiske at vinde. 1 lod herfra

    SvarSlet
  19. Hej Junette.. :)

    Synes dine prints er fantastiske, og har selv gået med tankerne om at jeg med tiden gerne vil lave noget patchwork.. 3 lodder til mig.. :)

    kh Marianne

    SvarSlet
  20. Det ville jeg blive super glad for. 1 lod - vinderloddet. :)

    SvarSlet
  21. Jeg har desværre ikke blog-roll så nøjes med 1 lod :)
    Har dog alligevel linket til din give away på min blog :D

    SvarSlet
  22. er vist med på alle 3.... Kører på blogroll nederst er linket i side bare.... fastlæser + komentar....:o)

    SvarSlet
  23. Jeg snupper 3 lodder og vil elske at sy til min lille prinsesse på 2 mdr i det skønne stof :-)

    SvarSlet
  24. Går all in med 3 store lodder! - hvordan kan man andet?! Jeg elsker dine fantastiske dyr og vil elske at vinde... ved allerede hvad de fine dyr skulle bruges til hvis jeg blev den heldige ;-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  25. Uhh den her vil jeg altså SÅ gerne vinde!!

    To lodder herfra :D

    SvarSlet
  26. Elsker dem.. Deltager med 1 lod.. Håber det er nok ;)

    SvarSlet
  27. De er så søde, og skønne puder du har kreeret. Tusind tak for egernet, glæder mig til at få lavet en pude af den.

    Er med på 3 lodder

    knus

    SvarSlet
  28. Det er så fint -går med tanker om at prøve din DIY med mønstre i flere lag -tak for den;)

    Deltager med et enkelt lod.

    Kh Pernille
    pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  29. LOVE it!! deltager gerne med 1 lod.
    KH Albassen

    SvarSlet
  30. Har fornylig opdaget din blog med mange skønne stoffer og idéer, så jeg melder mig fluks som fast læser mv. og kaster 3 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  31. Det er rigtig sødt. Smider lige vinderloddet i puljen :-)

    SvarSlet
  32. Jeg er med 1 lod til mig. Krydser finger for at det er vinder loddet.

    SvarSlet
  33. Hvor er det dog smukt! Jeg vil elske, at kunne lave fine ting til min lille datter, af dette skønne stof! Jeg er i hvert fald med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  34. Jeg smider to lodder ind i kampen :o)

    SvarSlet
  35. Jeg smider 3 lodder ind i kampen om at vinde dette seje stof. jeg tror det vil blive brugt til at barne/baby tæppe.

    SvarSlet
  36. 1 lod til mig, da jeg ikke har blog-roll på min side.

    De er søde, de dyrebørn.

    SvarSlet
  37. 3 lodder til mig, som af en eller anden uforklarlig årsag ikke ANEDE at du ligger inden med sådan en skat af forskellige stoffer. Godt nok var det PINK;-) jeg var på jagt efter, men hold da op alle de fine sager du har.
    Tak for dine links.
    <RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  38. Jeg er vild med stoffet! Vil gerne deltage med et enkelt lod :)
    Venlige hilsner, Line

    SvarSlet
  39. Helt vildt søde dyrebørn. Jeg vil gerne deltage med to lodder.

    SvarSlet
  40. Skøn præmie:-)
    Deltager med 2 lodder :-)
    Linda, nezlein78@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg vil rigtig gerne vinde og deltager med ét lod.
    SarahUrgaard@live.dk

    SvarSlet
  42. I don't speak Danish and I live in the UK. Is it possible to enter? if so, yes please!

    Suki

    theowlclub {at} rocketmail {dot} com

    SvarSlet
  43. Her må jeg også hellere prøve lykken med 3 lodder.

    SvarSlet
  44. LÆKKERT!! jeg er altså nød til at ha 3 lodder:-)

    SvarSlet
  45. Det er et rigtig fint mønster - altid spændende at følge dine kreative udfoldelser. Snupper 2 lodder:-)

    SvarSlet
  46. Super fint stof til puder til lillepigen. Jeg er med på et lod.
    Mvh Annie anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Hej Junette

    Den var lige ved at smutte væk fra min opmærksomhed din fine give away her - Jeg snupper selvfølgelig 3 lodder:-)

    SvarSlet
  48. Hvor ER de skønne! Puha, jeg nåede lige at deltage her på falderebet! Jeg ville også gerne deltage med tre lodder, men er tilflytter til bloglandet og ved ikke liiige helt hvordan jeg linker give-aways til min blog..hmm.. Men jeg deltager med krydsende fingre, med to store håbefulde lodder!

    SvarSlet
  49. De er så fantastiske cool - to lodder til mig tak :-)

    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  50. Hej Junette!
    Sikke en fin blog du har her : ) Jeg er ganske "fersk" når det gjælder at følge med her i blog-universet, og må sige, jeg bliver vildt imponeret over alle flotte, kreative kvinder her ude. Bliver helt og totalt inspireret til at genopdage/optage gamle kunster, og har for nylig kommet igang igen med at sy. Sindsygt dejligt, at føle at man kan udrette noget kreativt, efter laaang tid "i dvale". Det føles lidt som om det kribler i kroppen, og man kan slet ikke vænte med at komme i gang med næste projekt! : ) Sådan håber jeg du også har det, når det gjælder din tegning, for det må jeg give dig ros for, at du behærsker til fulde! :0) Jeg vil rigtig gerne deltage her med 2 lodder, og skynder mig med at følge din blog. Jeg ser virkelig frem til at følge dig på sidelinien i tiden fremover! Og stort tillykke med dine tegninge der er kommet ud i produktion. Hvor er det bare for sejt! ! ! kh Marthe : )

    SvarSlet
  51. Ej jeg troede faktisk jeg havde deltaget!! Jeg ville elske at vinde dit fantastiske stof, og håber at et sidste øjebliks deltagelse giver bonus!

    Smider 2 lodder i puljen, og siger tak for at man altid kan hente lækre farver til øjnene og god inspiration herinde!

    God weekend

    Kh Katharina

    SvarSlet
  52. Very nice gift, I hope for the best.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  53. Smukt stof...2 lodder til mig... :o)

    SvarSlet
  54. 2 lodder til mig - de er bare SÅ fine!!

    Kh
    Anna

    SvarSlet