søndag den 15. januar 2012

Mens jeg venter

Min søn har været på weekend hos sin far i Kbh og min mor skulle over og hente ham i dag.
Kl 16, en time før de skulle være hjemme, ringer min mor og siger at der er væltet en kuffert ned på hendes ben, så hun er kommet på skadestuen. Lyntoget var standset i Slagelse og min mor og lille Sigurd, var så blevet læsset ind i en ambulance og afsted på skadestuen.
Der er de stadig! Heldigvis er benet ikke brækket og de kommer hjem i aften.

I mellemtiden er dette blevet syet hjemme i min mors stue. Temmelig groovy patchwork med 60er og 70er stoffer, med mit eget stofdesign i midten. På et tidspunkt bliver det til forstykket på en pude.


PS: dyrebørn stoffet kan nu købes på shoppen!

11 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet godt - super flot med dit eget print, de er jo skønne alle sammen:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin - lige sådan noget man har lyst til at værdsætte i lang tid ;0)

    SvarSlet
  3. Godt hun ikke kom slemt til skade. Hvor er den bare fin din pude, den tror jeg aldrig man bliver for gammel til (0:

    SvarSlet
  4. Hvor er den skøn. Jeg er lige lidt bagud med min computertaske, da Mette (kirkesjov) og jeg er i gang med et nyt fælles brand; men sender et billede så snart den er færdig.

    Knus

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot! Og god bedring til din mor!

    SvarSlet
  6. Super skønne farver !
    Det ser total godt ud :-)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres søde kommentarer.
    Tamra, jeg har læst om Avesjov. Det bliver uden tvivl godt! Så må tasken vente, til det bliver dens tur!

    Jeg har allerede fået 2 bestillinger på mine dyrebørn og jeg glæder mig til at se, hvad andre kan få ud af det!

    SvarSlet
  8. God bedring til din mor!

    Syer du "banerne" på puden i hånden eller på maskine? Det ser altså super flot ud!! Meget inspirerende :D

    SvarSlet
  9. Banerne bliver syet på, på maskine.
    Det er en patchwork teknik som hedder "log cabin". Det er meget simpelt og en god begynderteknik!

    Min mor er jo rimelig genial til håndarbejde, så det nyder jeg godt af. Hun gemmer alle stofrester. Og aflange stofrester bliver skåret op til strimler. Dem har hun liggende i en lille kasse, så man altid kan sy lidt patchwork, uden at skulle i gang med de store forberedelser.

    Jeg vil gerne lave en DIY på et tidspunkt. :-)

    SvarSlet
  10. Virkelig originalt! Skønne farver og ikke mindst dit fine print :-)

    SvarSlet
  11. Ej det ville være super hvis du ville lave en DIY til teknikken en dag!

    Og tak for svar :D

    SvarSlet