søndag den 1. januar 2012

Fra arkivet (husker du, Camille?)

Dengang da jeg var under uddannelse til mønsterdesigner, fik vi til opgave at lave et print til designteknologerne, som skulle designe en kjole og bruge stoffet dertil.
Jeg lavede dette print, til hende her.
Stoffet blev aldrig til noget, da skolens tekstilprinter ikke var verdens nemmeste printer at have med at gøre. Digital print var faktisk temmelig omstændigt. Det er mange år siden, 7 tror jeg, og der er sket meget siden da på teknologifronten! Dengang var det virkelig svært at finde steder hvor man kunne få printet eget design på stof og det var dyrt!
Nu er det såre simpelt og med få klik kan det nu lade sig gøre, endda uden den store omkostning. I disse Spoonflower tider overvejer at gøre forsøget igen med at få det printet på stof.




2 kommentarer:

  1. Uha ja - dét husker jeg ihvertfald!

    Jeg var SÅ irriteret over den dumme printer, og endte med at måtte købe noget prikket stof der mindede lidt om det, og så sætte et udprint af dit print ved. IH! :(

    Vi prøvede og prøvede med de farver, men lige lidt hjalp det. GODT der er sket en del siden! :D

    SvarSlet
  2. Härligt det kommer bli som tyg!

    Marina

    SvarSlet