mandag den 23. januar 2012

Drømmer du om at blive kreativ iværksætter?

Jeg kan i særlig grad anbefale dette kursus. Jeg har nemlig selv deltaget.



DesignIVÆRK er et intensivt forretningsudviklingsforløb målrettet designere og andre kreative. Har du allerede startet egen virksomhed, men ønsker at komme videre? Eller går du med en forretningsidé, som du gerne vil udfordres på og realisere, så er designIVÆRK måske noget for dig. 
IVÆRK-forløbet udbydes i et samarbejde mellem Designskolen, IDEA og Designandelen og foregår næste gang fra uge 9 - 19. Designandelen dækker omkostninger til undervisning, lokalebrug og materialer, mens du selv kun betaler for forplejning.
Der er tilmeldingsfrist den 20. februar. Læs mere om forløbet og se, hvad tidligere deltager har sagt på:
www.designandelen.dk/designivaerk.html
 


2 kommentarer:

  1. Super idé - lige nu hvor jeg har startet min virksomhed, men desværre er det for lang tid, da jeg har fuldtidsjob ved siden af. Æv.

    Smil fra Mia

    SvarSlet