torsdag den 15. december 2011

Smukkeste ophæng!

I dag har jeg afsendt det smukkeste ophæng! Det er noget af det fineste jeg længe har lavet.
Jeg fik en forespørgsel på om jeg kunne lave et ophæng med 3 af mine kugler, som skal hænge i et smalt vindue ved siden af en hoveddør.
Normalt må jeg sige nej til sådan noget, men da jeg havde 2 dage uden børn i weekenden, så kunne det vel ikke gå helt galt. Jeg elsker at sidde og fordybe mig i sysler, men så snart der er et tidspres, så kokser det for mig. Til gengæld er sysler uden tidspres, ren terapi. Det er fordybelse, afslapning og et break fra en virkelighed med kronisk træthed og smerter. Det giver mig desuden følelsen af at jeg dur til noget på trods af mine begrænsninger.
Jeg vil næsten påstå at mine sysler er livsvigtige. Det afspejler sig også i det færdige resultat. Det er ikke bare samlebåndsarbejde, men et produkt der har været igennem en omhyggelig og meningsfuld proces.

Giver det mening?







11 kommentarer:

  1. Det gir SÅ meget mening. Har det på præcis samme måde. Både mht. det første og det sidste du nævner:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare super flotte :) Jeg er også helt enig i det du skriver..

    SvarSlet
  3. Hold nu op hvor er de flotte!!
    Du er godt nok dygtig til det der med farvesammensætninger, brug af papir mv - imponerende!

    SvarSlet
  4. Åh hvor er de smukke, har det på samme måde som dig, er ikke god til tidspres. Men hold op hvor er dine kugler bare fede og hold op hvor du i den grad bare kan dit kram.
    Kh. Sanne(0:

    SvarSlet
  5. De er så smukke! Jeg kan ikke finde ud af at samle det jeg købte hos dig.. Måske jeg ejer 10 tommelfingere:-)

    SvarSlet
  6. Jeg kan så udemærket forstå, hvad du mener!

    Hvor er de bare blevet flotte! Sådan nogle gad jeg også rigtig godt at kunne lave. Jeg er ikke så god til at finde på, det øver jeg mig i hver dag :)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres fine kommentarer. Jeg bliver så glad, når jeg åbner op for de sårbare sider og jeg oplever, at jeg ikke er den eneste.

    Kristin, jeg tror ikke du har 10 tommelfingre. Men måske bare ikke helt har knækket koden. Jeg havde besøg af en veninde en dag og hun havde sin helt egen alternative måde at samle dem på. De blev sådan lidt luftskibsformede. :-)

    Jeg vil prøve at lave en tutorial her på bloggen, så alle kan være med.

    SvarSlet
  8. Hvor er den smuk.... Jeg har desværre ikek så meget forskelligt mønstret papir - lidt har jeg, men har ikke fået skrabet så meget sammen til mig endnu... Men når jeg på et tidspunkt har, så skal jeg forsøge mig med at lave sådan en kugleranke der... den er simpelthen SÅ smuk!

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare smuk og lige til at blive glad i låget af. Man kan da kun smile! Luv it!!

    SvarSlet
  10. Ja,... det giver da mening,
    og hvor er du god til at beskrive det.
    Kender det selv ;)
    Men hold da op hvor er det altså fint og smukt arbejde,
    jeg kan da godt forstå hvis du får nogle bestillinger.

    Godt NYTÅR....

    SvarSlet