søndag den 20. november 2011

Prøv lige at vende vrangen ud

Jeg har idéudviklet på lidt mere julepynt.

Nu har den jo stået på de famøse kugler et stykke tid. Så er det tid til nyt. Jeg har taget hvad jeg har af materialer+ressourcer. Resultatet blev en kugle med vrangen ud af. Flapperne er simpelthen limet sammen indvendigt! Istedet for mønstret tapet/papir har jeg brugt ensfarvet karton med struktur fundet i Aldi af alle steder. :-)

Det er også blevet til nogle julehjerter klippet af tapet og med en simpel sløjfe lavet af matchende stjernestrimmel.

Meget smukt, meget grafisk. Og lidt neon. ;-)




10 kommentarer:

  1. Super smukke! Især kuglen er jeg vild med. Like, like, like.

    SvarSlet
  2. Er også helt vild med kuglen...men sikkert noget af et nørklearbejde!?

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot! Er vild med at det er ensfarvet...meget smukt og fint :-)

    SvarSlet
  4. Lækkert lækkert julepynt! Det må jeg have noget af...

    SvarSlet
  5. Ja, kuglen er ca. 10 gange mere nørklet at lave med flapperne limet sammen indvendigt. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt vild med kuglen!! Så fin... Er de ikke bøvlede at lave?
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Vildt fedt. Begge dele er helt fantastiske!!

    SvarSlet
  8. Lækkert julepynt, er især også vil med kuglen. Forestiller mig at især den sidste lap vil drille lidt. :-)

    SvarSlet
  9. Det fortjener at være oppe mere end kun til jul. Virkelig flot!

    SvarSlet