mandag den 21. november 2011

Muslingegitter og Liberty cherry blossom

Jeg har lige fået nogle nye tapeter i dag og er helt oppe at ringe over at have fået et muslingemønster.

Er det noget særligt? Ja! For selvom muslingegitteret hører til blandt de almindeligste rapportgitre, så er de faktisk ikke særlige hyppige. Det er mit andet tapet i min samling, som har muslingegitteret. Og jeg jeg har omkring 300 forskellige prints i min papir/tapet samling.
Printet på dette tapet er i ministørrelse, hvilket egentlig ikke egner sig særlig godt til at dække store flader. Men er perfekt til mindre projekter og passer godt i stil og farve til papir fra REL (som i øvrigt også har et muslingegitter blandt sine print).




Det andet som kom i dag er et Liberty tapet med printet SUKI.
Det er sort baggrund og med kirsebærblomster. Kirsebærblomster er en japansk eviggyldig klassiker. Jeg har en stor kærlighed til japanske prints. Både de klassiske og de kitschede.

1 kommentar: