lørdag den 5. november 2011

(Jule)Ornamenter af tapet

Jeg er gået lidt i stå for tiden. Og så alligevel ikke!
Energiniveauet er bare i bund, så på et døgn har jeg kun ca. 5 timer hvor jeg fungerer. Det er ikke et hæsblæsende tempo, så stille sysler er det som holder mig i gang.

Lige nu er det sæson for julehalløj og mit bud på hvad der kunne være smukt pynt i den mørke tid, er disse kugler lavet af vintage tapeter og dekorationspapir:



De er supernemme at lave og jeg håber lidt på at jeg kan få lavet nogle DIY-kits til min Etsyshop.

9 kommentarer:

  1. Disse var bare super lekre :o)
    Håper du har en god Weekend!

    SvarSlet
  2. Superfina!! Jag skulle gärna vilja lära mig hur man gör!!

    SvarSlet
  3. Ja, jeg kan jo bare læne mig op ad de foregående kommentarer!!

    SvarSlet
  4. Kjempefine:)
    Sånne vil jeg lære meg å lage!!!

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne lave en DIY, når jeg får tid. Nu står den på veninders selskab :-)

    SvarSlet
  6. nøj de er godt nok fine!! er helt klart frisk på en DIY vil hølde skarpt øje!

    SvarSlet
  7. Lis har faktisk lavet en DIY på dem du her viser:
    http://karlssonskludeskab.blogspot.com/2011/09/mobile-i-papirspatchwork-diy.html

    SvarSlet
  8. Åhh vad fina de var! Jag måste testa att göra sådana!

    SvarSlet