torsdag den 24. november 2011

Den pink version

........af adventskransen. Lavet på mit arbejde i denne uge.
Plastikperler fra SG. Ovenpå perlerne er der limet "dims" fra knappekassen.

Der er sat sorte nitter på kransen under hvert lys. Fra 1-4 nitter til hver søndag.

Der arbejdes meget koncentreret, så jeg opdagede slet ikke at kollega sad tæt på og tog billeder.  :-)


Her kommer billeder af tidligere års adventskranse:


Neonfarvet tyl er efterhånden blevet et tilbagevendende tema her hos mig. :-D

5 kommentarer:

  1. Hvor ser de dejlig livsbekræftigende ud, måske jeg også skulle slå over i en pink udgave i år men gran kan jeg ikke undvære da det er duften af gran der får julestemningen frem hos mig. Rigtig dejlig blog du har.
    god dag herfra
    Eva

    SvarSlet
  2. Ej Junette! Den er skiseme da alt for herlig! Fedt, fedt, fedt!!!

    SvarSlet
  3. Din blog, dine ideer og dine adventskranse er mildest talt fantastiske! Kh Mette Helena, Retro Villa.

    SvarSlet