tirsdag den 25. oktober 2011

Med paraply i solskinsvejr kan jeg lide mig, som jeg er

Har der ikke bare været mange smukke og kølige efterårsdage med solskin?
Der har været efterårsferie og den har for mit vedkommende været hektisk.

Men der i hektiskheden er der sørme nogle ting der er faldet på plads i mit indre. Noget, der har noget at gøre med kærlighed til mig selv. Jeg har for første gang, næsten helt uden tøven, tænkt, skrevet og sagt det højt: "Jeg har ikke lyst til at ændre på mig. For jeg kan faktisk lide mig som jeg er."
Jeg håber, jeg formår at holde fast i den følelse! For sådan en følelse gør et turbulent liv lidt lettere. Og turbulens, det kommer der snart. Indtil da vil jeg nyde solen og alle de smukke nuancer i mit liv.

Mig bag paraply, hjemme i den gade jeg bor i, midt i Vejle by.

7 kommentarer:

  1. Wow, this article is fastidious, my sister is analyzing such things,
    therefore I am going to tell her.
    cleaning hardwood floors

    Feel free to visit my web site hardwood floors installation
    Also see my site: engineered hardwood floors

    SvarSlet
  2. Quality content is the main to be a focus for the users to go
    to see the web site, that's what this site is providing.
    hardwood flooring

    Here is my homepage ... hardwood floors
    my web site: hardwood flooring

    SvarSlet
  3. Hiya very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb .
    . I will bookmark your web site and take the feeds also? I am satisfied to seek out a lot of useful information right here
    within the submit, we want develop extra techniques in this regard, thank you for sharing.
    . . . . .
    hardwood floors installation

    SvarSlet
  4. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it's truly informative. I'm going to watch out for brussels.
    I'll be grateful if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!
    installing hardwood floors

    Here is my web page; refinishing hardwood floors

    SvarSlet
  5. Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just
    extremely wonderful. I really like what you have acquired
    here, really like what you're saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible. I cant wait to read far more from you. This is actually a wonderful site.

    Take a look at my blog ... nail fungus treatment
    my webpage :: buy zetaclear

    SvarSlet
  6. God dag,

    Jeg er Abdul-hamid Musa et lån långiver af Abdul-HAMID FINANCE, Vi tilbyder både personlige og forretningsmæssige lån med kapitalgrundlag mellem summen af ​​ 1,000.00kr til 300,000,000.00kr US Dollars, europæiske euro eller pund sterling for enkeltpersoner, virksomheder og samarbejder organer, uanset deres ægteskabelige status, køn, religion, placering, men bør være lovlige midler til tilbagebetaling af lånet inden for den fastsatte periode og skal være værdig til tillid med renterne så lave som 3%.
    email: abdulhamidfinance@yahoo.com

    Asylansøgerens

    * Navn på ansøger:
    * Adresse for ansøgeren:
    * Land:
    * By:
    * Køn:
    * Civilstand:
    * Alder:
    * Lånebeløb:
    * Lån Varighed:
    * Månedlig indkomst:
    * Beskæftigelse:
    * Telefon:
    * Mobil:
    * Antal af forespørgsler:
    * Har du taler engelsk?
    * Har du søgt før?

    Vi afventer Deres presserende svar.

    Med venlig hilsen
    Mr. Abdul-hamid
    M / D Abdul-hamid Finance

    SvarSlet